کد خبر : 1826955 | 09 خرداد 1401 ساعت 19:38 | 19K بازدید | 16 دیدگاه

گزارش مارکا؛

محمد صلاح و رویایی که تبدیل به یک کابوس شد

محمد صلاح نتوانست به وعده خود عمل کند و در فینال لیگ قهرمانان از رئال مادرید انتقام بگیرد.

محمد صلاح و رویایی که تبدیل به یک کابوس شد

به گزارش "ورزش سه"، در فینال 2018 رئال مادرید در مسابقه‌ای با دبل گرت بیل، اشتباهات کاریوس و مصدومیت محمد صلاح موفق شد لیورپول را با نتیجه 3-1 شکست دهد. در حالی‌که فقط نیم ساعت از زمان بازی گذشته بود، سرخیو راموس باعث مصدومیت ستاره مصری از ناحیه کتف و بیرون رفتن او از زمین با گریه شد. اتفاقاتی که باعث شد فینال امسال برای محمد صلاح یک نبرد انتقامی باشد.

1717999

وقتی لیورپول موفق شد ویارئال را شکست دهد و به فینال صعود کند، محمد صلاح مقابل میکروفون گفت: "من رئال مادرید را ترجیح می‌دهم. ما در فینال قبلی مقابل آنها شکست خوردیم بنابراین می‌خواهم این بار آنها را شکست دهم. آیا این یک ماموریت انتقامی است؟ بله. ما در فینال لیگ قهرمانان 2018 شکست خوردیم و روز غم انگیزی برای همه ما بود. زمان انتقام فرا رسیده است. این بدترین لحظه دوران حرفه‌ای من بود. بازی فینال و مصدومیت بعد از 30 دقیقه... همچنین انتقال به بیمارستان و نهایتاً شکست در بازی... بعد از اتفاقاتی که چند سال پیش افتاد، انگیزه بسیار زیادی دارم."

رئال مادرید در این فینال هم موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا دست محمد صلاح از جام کوتاه بماند. ستاره زمین یعنی تیبو کورتوا در یک صحنه توپ محمد صلاح را به شکل فوق‌العاده‌ای مهار کرد؛ همان‌طور که خودش بعد از بازی گفت: "نمی‌دانستم توپ صلاح به کجا می‌رود بنابراین مهار آن دیوانه کننده بود. هیچ کس قرار نبود مانع آرزوی من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شود."

1718001

این شکست یک ضربه بزرگ دیگر برای محمد صلاح بود که پیش از این با مصر دو شوک بزرگ را تجربه کرده بود. اولین شکست در فینال جام ملت‌های آفریقا و دیگری ناکامی او در رسیدن به جام جهانی. همچنین لیورپول در کورس قهرمانی لیگ برتر مقابل منچسترسیتی هم شکست خورد، هر چند که صلاح نهایتاً بهترین آمار را از حیث گلزنی و پاس گل در لیگ برتر به ثبت رساند. در این فصل با لیورپول قهرمان جام حذفی و اتحادیه شد اما شکست برابر رئال مادرید در فینال اروپا طعم این قهرمانی‌ها را برای او تلخ کرد.

 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها