کد خبر : 1826966 | 09 خرداد 1401 ساعت 20:57 | 26.5K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش بایرن مونیخ به مصاحبه جدید لواندوفسکی

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ به مصاحبه جدید رابرت لواندوفسکی واکنش نشان داد.

واکنش بایرن مونیخ به مصاحبه جدید لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ است و تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده است. این بازیکن دیگر به شکل علنی اعلام کرده که نمی‌خواهد به کارش در جمع باواریایی‌ها ادامه دهد اما همچنان بایرن مونیخ اصرار دارد که تا زمان پیدا کردن یک جانشین مناسب برای او، ستاره لهستانی را به فروش نخواهد رساند. حتی هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، چند بار تاکید کرده که لواندوفسکی تا پایان قراردادش یعنی سال 2023 در این تیم می ماند.

لواندوفسکی امروز در جمع خبرنگاران لهستانی موضع سفت و سخت‌تر نسبت به بایرن نشان داد و با قاطعیت گفت که دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد: " اصلا دوست ندارم در چنین وضعیتی باشم. دوران فوتبالم در بایرن تمام شده و دیگر هیچ شانسی برای ادامه فوتبالم در این باشگاه وجود ندارد. دیگر امکان ندارد برای بایرن بازی کنم و امیدوارم مدیران باشگاه سد راهم نشوند. ببینیم در دو هفته پیش رو چه خواهد شد ولی گفتم که از نظر خودم امکان ماندنی شدنم در بایرن وجود ندارد."

1713220

این مصاحبه عجیب لواندوفسکی حالا با واکنش باشگاه بایرن مونیخ روبرو شده است. اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ در واکنش به این مصاحبه گفت: "من نمی‌توانم به شما بگویم که چرا رابرت این راه را انتخاب کرد. اظهارات عمومی مانند این شما را به جایی نمی‌رساند. رابرت دو بار پیاپی در اینجا بهترین فوتبالیست جهان شد. من فکر می‌کنم که او باید موقعیت در بایرن مونیخ را درک کند."

گفتنی است رابطه رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ حالا در بدترین وضع ممکن قرار دارد و باید دید که نهایتاً وضعیت این ستاره مدنظر بارسلونا چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها