کد خبر : 1826974 | 09 خرداد 1401 ساعت 21:29 | 35.6K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش عجیب رئیس اتلیکو به خشم هواداران از کورتوا

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، واکنش عجیبی به ناراحتی هواداران اتلتیکو مادرید از تیبو کورتوا نشان داد.

واکنش عجیب رئیس اتلیکو به خشم هواداران از کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مرد اول فینال پاریس کسی نبود جز دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید یعنی تیبو کورتوا. این دروازه‌بان در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد چراکه چند بار در طول مسابقه با واکنش‌های شگفت انگیز خود اجازه باز شدن دروازه رئال مادرید را نداد. حالا بدون شک می‌توان گفت که کورتوا بهترین دروازه‌بان دنیا محسوب می‌شود و همانطور هم که خودش اعتراف کرد توانست به رویایش یعنی فتح چمپیونزلیگ دست پیدا کند.

1717306

تیبو کورتوا در سال 2014 و هنگامی که در ترکیب اتلتیکو مادرید حضور داشت نیز تا آستانه فتح لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت اما شکست برابر همین رئال‌مادرید باعث شد که دروازه‌بان بلژیکی نتواند در آن زمان به رویای خود دست پیدا کند. 

کورتوا در نشست خبری پیش از دیدار برابر لیورپول اظهارنظری انجام داده بود که خشم هواداران اتلتیکومادرید را در پی داشت. این دروازه‌بان بلژیکی گفته بود که برخلاف فینال چند سال پیش که در ترکیب اتلتیکو مادرید حضور داشت حالا در جای درستی از تاریخ حاضر است.

1718040

در یکی دو روز گذشته هواداران اتلتیکو مادرید به‌شدت خشم خود را علیه دروازه‌بان بلژیکی نشان داده‌اند. آنها حتی لوح تیبو کورتوا که بیرون ورزشگاه وندا متروپولیتانو قرار دارد را لگد مال کرده تا نشان دهند که چقدر از دست این دروازه‌بان سابق خود عصبانی هستند. هواداران اتلتیکو مادرید همچنین خواهان حذف این لوح از واندا متروپولیتانو هستند که این موضوع با واکنش عجیب رئیس این باشگاه یعنی انریکه سرزو مواجه شده است. او گفت: "اگر می‌خواهید آن را بردارید یک بیل بیاورید و این لوح را بیرون بکشید."

دیدگاه‌ها