کد خبر : 1827006 | 09 خرداد 1401 ساعت 23:48 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

این قهرمانی خیلی چسبید؛

حسینی: از اسکوچیچ متشکرم که لیگ ایران را دنبال می‌کند

سید حسین حسینی می‌گوید با وجود اینکه در قهرمانی ده سال قبل استقلال هم حاضر بوده اما این قهرمانی طعم دیگری برای او داشته است.

حسینی: از اسکوچیچ متشکرم که لیگ ایران را دنبال می‌کند

به گزارش ورزش سه، سید حسین حسینی پس از جشن قهرمانی استقلال در حالی که دخترش را در آغوش داشت در میکسدزون ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران حاضر شد و عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم یک فصل سخت را با قهرمانی به پایان برسانیم؛ به اهدافی که داشتیم رسیدیم. خدا را شاکرم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

او درباره ثبت هجده کلین شیت در لیگ بیست و یکم گفت: من از اول فصل سعی و تلاش زیادی کردم که فصل متفاوتی داشته باشم و خدا را شاکرم که این اتفاق برایم افتاد. از همه هم‌تیمی هایم، آقای بهزاد غلامپور و کادرفنی تشکر می‌کنم که در موفقیت من سهیم بودند.

دروازه‌بان استقلال در واکنش به اینکه با توجه به آمار خوبش چقدر انتظار دارد که اسکوچیچ به او فرصت بدهد گفت: خیلی خوشحالم که دوباره توانستم به تیم ملی برگردم و از آقای اسکوچیچ هم تشکر می‌کنم که لیگ ایران را دنبال می‌کردند‌ و همین دنبال کردن لیگ ایران باعث شد من به تیم ملی دعوت بشوم. در تیم ملی هم همه سعی و تلاشم را می‌کنم که موفق باشم.

وی در خصوص غیبت وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال بیان کرد: بالاخره در ایران جشن قهرمانی مشکلات و بی نظمی های خاص خودش را دارد. امروز هم شاید مسئولان کم بودند اما باز هم در آخر بی نظمی وجود داشت و می‌شد که بهتر از این باشد. متاسفانه هر سال می‌گوییم سال بعد اما هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.

حسینی در مورد اینکه او تنها بازمانده آخرین قهرمانی استقلال است گفت: خدا را شکر من ده سال قبل هم در قهرمانی استقلال بودم و اولین سالم بود ولی این قهرمانی برایم طعم دیگری داشت. در آن قهرمانی بازی نکرده بودم؛ خدا را شکر امسال توانستم بازی کنم و این قهرمانی خیلی چسبید.

او در پایان درباره حضور فرزندش در جشن قهرمانی گفت: قول داده بودم که مانلی خانم را به جشن قهرمانی بیاورم و سه هفته است که می‌گوید من را ببر. امروز توانست بیاید.

دیدگاه‌ها