کد خبر : 1827033 | 10 خرداد 1401 ساعت 10:28 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

نائیج پور: کار بزرگ استقلالی‌ها ماندگار می‌شود

نفت مسجد سلیمان این فصل هم تا مرز سقوط به دسته پایین‌تر پیش رفت اما در نهایت در جدول بازی‌ها باقی ماند و در هفته پایانی هم نتیجه خوبی در برابر استقلال در استادیوم آزادی به دست آورد.

نائیج پور: کار بزرگ استقلالی‌ها ماندگار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی نائیج پور یکی از بازیکنان کلیدی نفت مسجد سلیمان در خط دفاعی پیرامون این موضوع و هم چنین دیدار با استقلال گفت:  ابتدا خوشحالم که قبل از دیدار با استقلال ماندن ما در لیگ قطعی شد و با خیال راحت به زمین رفتیم. با تیم قهرمان بازی داشتیم و به نظرم مساوی هم در زمین حریف برابر آن همه هوادار نتیجه خوبی بود. هواداران استقلال برای حضور در جشن قهرمانی آمده بودند و جو خیلی خوبی در استادیوم وجود داشت و بالطبع برای استقلالی ها بهتر بود. بعد از سال ها ۱۰۰ هزار تماشاچی دیدیم، با این حال بچه های ما با اعتماد به نفس کار کردند.

این بازیکن که با آرمان رمضانی رفاقت دیرینه دارد در این خصوص گفت: آرمان رفیق من نیست، برای من حکم برادر دارد. وقتی جام را بالا سر برد انگار خودم این کار را کردم، خیلی برایش خوشحالم و به او تبریک می گویم، واقعا آرمان هر وقت در زمین بود خیلی کمک کرد و حقش بیشتر از این حرف ها است. به استقلال هم تبریک می گویم کار بزرگ آن ها در تاریخ ثبت شد.

نائیج پور در پایان گفت: از آقای کمالوند و فکری که از ابتدا تا اواسط فصل در نفت بودند تشکر می کنم. آقای مهاجری هم از زمانی که آمد تیم متحول شد، این بقا را به مجموعه تیم و مردم خونگرم خوزستان و مسجد سلیمان تبریک می گویم. قراردادم با نفت به اتمام رسیده و انشالله بعد از چند روز استراحت بهترین تصمیم را می گیرم.

دیدگاه‌ها