کد خبر : 1827045 | 10 خرداد 1401 ساعت 11:29 | 30.1K بازدید | 13 دیدگاه

خشم اتلتیکو؛ حذف نام کورتوا از واندا (عکس)

اظهارات تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، چندان به مذاق مدیران و هواداران باشگاه اتلتیکو مادرید خوش نیامده است.

خشم اتلتیکو؛ حذف نام کورتوا از واندا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا ستاره بی چون و چرای رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود و توانست با درخشش خود جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 
این دروازه‌بان بلژیکی پس از پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد و مدعی شد که این بار در سمت درست تاریخ ایستاده است و همین باعث خشم هواداران اتلتیکو شد. 
بسیاری از صحبت‌های او این برداشت را داشتند که این بازیکن در واقع به فینال لیسبون 2014 اشاره داشت که در آن اتلتیکو مادرید برابر رئال شکست خورد. 

 

1718193


انریکه سرزو، رییس اتلتیکو مادرید، روز دوشنبه اعلام کرد که اگر هواداران اتلتیکو مادرید از این موضوع عصبانی هستند می‌توانند پلاک مربوط به این بازیکن را از واندا متروپولیتانو بردارند. 
او در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« اگر شما می‌خواهید پلاک کورتوا را بردارید، یک تبر بردارید و آن را بکنید و از این جا حذفش کنید.»
همین باعث شد که ساعاتی بعد پلاک مربوط به نام این دروازه‌بان از راهروی اسطوره‌های ورزشگاه متروپولیتانو حذف شود. 
باشگاه اتلتیکو پلاکی برای هر بازیکنی که توانسته بیش از 100 بازی با پیراهن این تیم انجام دهد در نظر گرفته و کورتوا نیز یکی از این بازیکنان بود، به همین دلیل پلاکی در سالن اسطوره‌ها به او اختصاص داده شد که حالا دیگر اثری از آن در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها