کد خبر : 1827052 | 10 خرداد 1401 ساعت 11:55 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم دلمان از اشتباه داور به درد آمد

اعتراض شدید پیکانی‌ها به این صحنه

باشگاه پیکان تهران نسبت به قضاوت فرزاد منصوری در مسابقه پایانی با مس رفسنجان اعتراض دارد.

اعتراض شدید پیکانی‌ها به این صحنه

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران روز گذشته در هفته پایانی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید. بعد از پایان این مسابقه مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری اعلام کرد که فرزاد منصوری داور بازی در روزی که اولین قضاوت لیگ برتری خود را انجام داده، دروازه بان حریف را به اشتباه اخراج نکرده است.
صحنه مورد نظر پیکانی ها که در جریان بازی نیز بسیار به آن اعتراض داشتند، مربوط به دقیقه 49 مسابقه بود. زمانی که پیکان یک بر صفر از حریف پیش بود، در یک موقعیت خوب مهاجمان این تیم صاحب توپ شدند. در حالی که بازیکن پیکان قصد زدن ضربه به سمت دروازه از پشت محوطه را داشت، داوود نوشی صوفیانی دروازه بان مس بیرون آمد و توپ را زد. خودروسازان در این صحنه به شدت اعتقاد داشتند که او با دست توپ را بیرون از محوطه زده و مانع از گل شدن توپ شده است.
در این خصوص شب گذشته در برنامه فوتبال برتر نیز این صحنه کارشناسی شد و کارشناسان برنامه اعلام کردند داور باید هند دروازه‌بان مس را می گرفت و او را از زمین بازی اخراج می کرد. 
به همین منظور صفحه رسمی باشگاه پیکان در اینستاگرام امروز با انتشار تصاویر کارشناسی داور صحنه مذکور در برنامه فوتبال برتر نوشت:«در هفته پایانی لیگ هم دلمان از قضاوت‌ها به درد آمد؛ ما که از ذهن‌مان پاک نمی‌شود، در دقیقه چهل و نه دیدار با مس رفسنجان، وقتی یک بر صفر پیش بودیم، دروازه‌بان حریف اخراج نشد تا دو امتیاز دیگر از ما گرفته شود و روی جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی هم تاثیر بگذارد. شما قضاوت کنید...»

1718209

 

1718210

دیدگاه‌ها