کد خبر : 1827082 | 10 خرداد 1401 ساعت 14:10 | 45.7K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای عجیب در تلویزیون فرانسه

کریم بنزما، مقصر اصلی آشوب و بی نظمی در فینال!

رئال مادرید و لیورپول شنبه شب دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه استادو فرانس برگزار کردند. این بازی که با پیروزی 0-1 رئال مادرید و قهرمانی این تیم به پایان رسید، با حواشی بسیار عجیبی در بیرون از ورزشگاه همراه بود.

کریم بنزما، مقصر اصلی آشوب و بی نظمی در فینال!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام یوفا به دلیل مشکلات امنیتی که پیش از بازی به وجود آمده بود، این دیدار با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد. بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که حضور هواداران لیورپول بدون بلیت در ورزشگاه باعث ایجاد این تاخیر شده است.
آنها پس از بازی نیز اعلام کردند که بعضی از هواداران لیورپول قصد داشتند با بلیت جعلی وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد که تعدادی از هوادارانی که بلیت اصلی را خریده بودند پشت گیت‌های ورودی بمانند.

1717432
 

گزارش زیادی در مورد ده ها مورد حمله و سرقت از حاضران در اطراف ورزشگاه نیز نگرانی ها را افزایش داده بود. سرقت پول و گوشی موبایل تماشاگرانی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند باعث شده تا پلیس، تحقیقاتی جداگانه را در این رابطه شروع کند.

روز گذشته لوک فری و پاسکال پراود در یکی از برنامه های تلویزیونی فرانسه کریم بنزما را به نوعی مقصر شلوغی ها اطراف ورزشگاه و بی نظمی در ورود تماشاگران عنوان کردند که برای بسیاری حیرت انگیز بود. ویدیوی این برنامه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و بازخوردی منفی نیز داشته است.

1718249
 

پاسکال پراود با اشاره به پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا که در آن کریم بنزما مقصر شناخته شد و پس از 5 سال کشمکش، با دادن جریمه پرونده بسته شد، گفت:« جوانانی که کریم بنزما و دیگر ستاره های فرانسه را الگو قرار داده اند، متوجه شدند که در فرانسه عدالت واقعی اجرا نمی شود. بنزما به خاطر پرونده والبوئنا به جریمه ای که استحقاش را داشت نرسید. بسیاری از اراذل و اوباش سن دنی(حومه پاریس) که بنزما الگوی شان است، برای دیدن او به ورزشگاه هجوم آورده بودند و در چنین شرایطی طبیعی است که آمار سرقت و حمله به تماشاگران نیز افزایش پیدا کند.»

واکنش اورلین شوامنی، ستاره موناکو و تیم ملی فرانسه که گفته می شود با رئال به توافق رسیده نیز جالب بود. او در توئیتر خود زیر پستی مربوط به این ویدیو نوشت:« صبر کنید؛ این واقعی است؟»

دیدگاه‌ها