کد خبر : 1827084 | 10 خرداد 1401 ساعت 14:11 | 15K بازدید | 14 دیدگاه

بنزما و وینی؛ بهترین‌های فصل چمیونزلیگ (عکس)

یوفا دقایقی قبل ترکیب منتخب این فصل لیگ قهرمانان و همچنین بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان این رقابت‌ها را معرفی کرد.

بنزما و وینی؛ بهترین‌های فصل چمیونزلیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان 22-2021 برابر لیورپول به پیروزی رسید تا تکلیف قهرمان این دوره اروپا نیز مشخص شود. 
بنزما یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان و مهره‌ای کلیدی در مسیر صعود آنها به فینال و کسب جام قهرمانی به حساب می‌آمد. 
این مهاجم فرانسوی این فصل برای اولین بار توانست تعداد گل‌های زده خودش در یک فصل لیگ قهرمانان را دو رقمی کند و علاوه بر این، با 15 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان این فصل قرار گرفت تا عنوان آقای گلی را از آن خود کند. 
از این بین 10 گل او در مراحل حذفی به ثمر رسید که شامل دو هت تریک رویایی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم و برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی بود. 

 

1718253


همین عملکرد درخشان باعث شد که بنزما به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان از سوی یوفا انتخاب شود. 
وینیسیوس جونیور نیز دیگر ستاره رئال مادرید در این رقابت‌ها بود که توانست عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ قهرمانان را از آن خود کند. 
این مهاجم برزیلی که گل قهرمانی تیمش را در فینال پاریس برابر لیورپول به ثمر رساند در طول این فصل چهار گل و شش پاس گل به نام خودش به ثبت رساند تا او هم نقشی کلیدی در صعود تیمش به فینال و فتح جام قهرمانی ایفا کرده باشد. 

 

1718254


یوفا همچنین بهترین تیم فصل 22-2021 لیگ قهرمانان را معرفی کرد که همانطور که انتظار می‌رفت دو باشگاه لیورپول و رئال مادرید بیشترین نماینده را در آن دارند. 
ترکیب اعلام شده تیم منتخب این فصل لیگ قهرمانان از نگاه یوفا به شرح زیر است:
تیبو کورتوا (رئال مادرید)، ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، آنتونیو رودیگر (چلسی)، ویرژیل فن دایک (لیورپول)، اندی رابرتسون (لیورپول)، کوین دی بروین (منچسترسیتی)، فابینیو (لیورپول)، لوکا مودریچ (رئال مادرید)، کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، کریم بنزما (رئال مادرید)، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)

 

1718255

 

دیدگاه‌ها