کد خبر : 1827092 | 10 خرداد 1401 ساعت 15:30 | 28.7K بازدید | 4 دیدگاه

2 واکنش جالب کورتوا به خشم هواداران اتلتیکو (عکس)

اظهارات تیبو کورتوا در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان، خشم شدید دوست‌داران اتلتیکو را موجب شد.

 به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مرد اول فینال پاریس کسی نبود جز دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید یعنی تیبو کورتوا. این دروازه‌بان در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد چراکه چند بار در طول مسابقه با واکنش‌های شگفت انگیز خود اجازه باز شدن دروازه رئال مادرید را نداد. حالا بدون شک می‌توان گفت که کورتوا بهترین دروازه‌بان دنیا محسوب می‌شود و همانطور هم که خودش اعتراف کرد توانست به رویایش یعنی فتح چمپیونزلیگ دست پیدا کند.

او در نشست خبری قبل از بازی فینال گفته بود که حالا در جای درست تاریخ قرار دارد و اشاره او به فینال سال 2014 لیسبون بود که به عنوان گلر اتلتیکو برابر رئال قرار گرفت و 4-1 شکست خورد.

1718193

 

انریکه سرزو، رییس اتلتیکو مادرید، روز دوشنبه اعلام کرد که اگر هواداران اتلتیکو مادرید از این موضوع عصبانی هستند می‌توانند پلاک مربوط به این بازیکن را از واندا متروپولیتانو بردارند. 
او در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« اگر شما می‌خواهید پلاک کورتوا را بردارید، یک تبر بردارید و آن را بکنید و از این جا حذفش کنید.»
همین باعث شد که ساعاتی بعد پلاک مربوط به نام این دروازه‌بان از راهروی اسطوره‌های ورزشگاه متروپولیتانو حذف شود.

1718257
 

واکنش کورتوا به این اتفاق جالب بود. او با انتشار تصویر زیر همراه با جایزه بهترین بازیکن فینال و کاپ قهرمانی، در توئیتر خود نوشت:«زنده باد رئال

 

1718258

 

1718259

 

کمی بعد او با لایک کردن پست صفحه توئیتر "MADRID SPORTS"، بازهم اتلتیکویی ها را خشمگین کرد. پستی با این مضمون:« هواداران اتلتیکو، پلاک کورتوا را تخریب می کنند و او لیگ قهرمانان را فتح می کند و بهترین بازیکن فینال می شود. کورتوا باید خیلی نگران شده باشد.»

1718260

دیدگاه‌ها