کد خبر : 1827102 | 10 خرداد 1401 ساعت 17:00 | 35K بازدید | 6 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

منچستریونایتد؟ ترجیح می‌دهم در بارسلونا بمانم

فرانکی دی یونگ شایعات توافق با منچستریونایتد را رد کرد و گفت که با ژاوی برای فصل بعد صحبت کرده است.

 منچستریونایتد؟ ترجیح می‌دهم در بارسلونا بمانم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های اخیر از احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو خبر داده‌اند و منچستریونایتد به‌عنوان مشتری جدی او مطرح شده است.

1657853


حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ یکی از عوامل اصلی علاقه یونایتد به این بازیکن است، چرا که این دو پیش از این روزهای درخشانی را در آژاکس با یکدیگر سپری کرده بودند. 
‌روزنامه اسپانیایی اسپورت هم مدعی شده که یونایتد رقیبی جدید و جدی دارد و پی‌اس‌جی نیز قصد دارد تلاش خودش را برای به‌خدمت گرفتن این بازیکن انجام دهد. 

1700234

 

دی یونگ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی هلندی گفت:« نمی‌خواهم درباره شایعات صحبت کنم اما ترجیح می‌دهم در بارسلونا بمانم. بارسلونا باشگاه رؤیایی من از زمان کودکی‌ام بوده است و این را بارها گفته‌ام. ‌اگر باشگاه‌های دیگر با من تماس بگیرند، پاسخ‌شان را خواهم داد، این کاری است که همیشه می‌کنم اما در حال حاضر با هیچ باشگاهی توافق نکرده‌ام. شنیده‌ام که نام من را به باشگاه منچستریونایتد نسبت داده‌اند اما مدیران باشگاه چیزی در این خصوص به من نگفته‌اند، پس می‌توانم بگویم که توافقی در میان نیست و خبری نیست. خود من هم عجله‌ای ندارم.»

 

1692672

 

هافبک هلندی بارسلونا همچنین درباره اینکه آیا با اریک تن‌هاخ سرمربی جدید منچستریونایتد در ارتباط است، گفت:« پاسخ این پرسش‌تان را نخواهم داد. حتی اگر این پرسش در مورد مربی یا باشگاهی دیگر بود، باز هم پاسخی برایش نداشتم. برای فصل آینده با ژاوی صحبت کردم که تنها در مورد فوتبال بود، در مورد تیم و آنچه برای بهتر شدن تیم نیاز است.»

دی یونگ که تا پایان ماه ژوئن 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در 139 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 13 گل‌زده و 17 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه‌ها