کد خبر : 1827112 | 10 خرداد 1401 ساعت 18:01 | 42.7K بازدید | 21 دیدگاه

تصمیم نهایی اورلین شوامنی؛

تلاش نافرجام کلوپ و امباپه؛ فقط و فقط رئال مادرید!

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی و جوان موناکو تنها خواهان انتقال به رئال مادرید است.

تلاش نافرجام کلوپ و امباپه؛ فقط و فقط رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، تلاش مدیران باشگاه رئال مادرید برای تقویت ترکیب این تیم آغاز شده است. پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، حالا رئال مادرید فاصله‌ای تا اولین خرید بزرگ خود در فصل تابستان ندارد و اورلین شوامنی، هافبک جوان موناکو با این تیم به توافقات اولیه دست یافته است. جالب اینجاست علی‌رغم ابراز تمایل دیگر باشگاه‌های بزرگ در اروپا، اورلین شوامنی فقط و فقط علاقه دارد فصل بعد لباس رئال مادرید را به تن کند.

1716125

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول شخصا برای متقاعد کردن اورلین شوامنی به موناکو سفر کرده و خواهان ملاقات با این بازیکن شده است. اما سرمربی لیورپول ‌متوجه شده اولویت این ستاره جوان انتقال به رئال مادرید بوده و به همین دلیل تلاش او برای راضی کردن اورلین شوامنی بی نتیجه مانده است. همچنین کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن که بعد از تمدید قرارداد با این باشگاه نقشی محوری پیدا کرده، شخصا برای راضی کردن او برای پیوستن به پاریس اقدام کرده است.

بدین‌ترتیب مدیران رئال مادرید پیشنهاد خود را بالای 80 میلیون یورو افزایش داده و به دنبال رسمی کردن این قرارداد در روزهای پیش رو هستند. به نظر می‌رسد رئال مادرید و موناکو بر سر انتقال 85 میلیون یورویی این بازیکن به اضافه پاداش به توافق شفاهی دست یافته‌اند و پیشنهاد رسمی رئال مادرید تا چند ساعت آینده به دفتر باشگاه موناکو ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها