کد خبر : 1827118 | 10 خرداد 1401 ساعت 18:26 | 71.1K بازدید | 13 دیدگاه

فرصتی برای نمایش محبت خانوادگی

قشنگ‌ترین صورت‌های جشن قهرمانی استقلال

حضور فرزندان بازیکنان و کادرفنی استقلال در جشن قهرمانی، خوراک و سوژه عکاسان حاضر در استادیوم آزادی شده بود.

قشنگ‌ترین صورت‌های جشن قهرمانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید فرزندان فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرصت زیادی برای زندگی با پدرشان نداشته باشند. زندگی فوتبالیست‌ها دائما در اردو و سفر می‌گذرد و فرصت برای رسیدگی‌های خانوادگی کمتر از دیگران است.

بنابراین، اگر فرصتی برای پدر خانواده فراهم باشد تا وقتش را با بچه‌ها بگذراند، آن را از دست نخواهد داد. این اتفاقی بود که در جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی افتاد و حضور بچه‌های قد و نیم قد بازیکنان و کادر استقلال، فضای این جشن را زیباتر و مفرح‌تر کرد.

حضور فرزندان بازیکنان در مراسم قهرمانی، رسمی قدیمی است که در تمامی کشورهای خارجی نیز انجام می‌شود و این مسئله نشان دهنده پیوند همیشگی اعضای خانواده بازیکنان با ورزش فوتبال است که البته باعث زیبایی بیشتر مراسم اهدای جام نیز می‌شود.

* فرزندان زیبای کاپیتان در آزادی
استقلالی‌ها که خود را برای برگزاری جشن قهرمانی آماده می‌کردند، با فرزندان خود راهی مراسم شدند. وریا غفوری که در ابتدای مسابقه و هنگام گرم کردن به‌همراه دخترش بارین وارد چمن سبز استادیوم آزادی شد، از سوژه‌های داغ عکاسان بود.
تصاویر زیادی از دختر زیبای کاپیتان آبی‌ها در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته بخصوص زمانی‌که او دست برادرش رادین را گرفته و به سمت سکوی قهرمانی می‌رود.

1718304
1718305
1718301


* تمام حواس رافائل پیش دختران
بازیکنان خارجی استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. رافائل سیلوا که به همراه هر دو فرزند و همسرش در تهران زندگی می‌کند، در این جشن تمام حواسش به سمت کودکانش بود. هر دو فرزند سیلوا با حضور در جشن قهرمانی، پرچم برزیل را نیز در دست داشتند و به شادی پرداختند.

1718302


* سه فرزند بازیگوش ژستد
رودی ژستد هم با خانواده پرجمعیتش در این مراسم خودنمایی کرد. او دارای دو دختر و یک پسر است که همگی با لباس‌های ویژه قهرمانی استقلال در جشن به یادماندنی شب گذشته حضور یافتند.
فرزندان ژستد که دارای شیطنت خاصی بودند، در تمام زمان اجرای مراسم مشغول بازیگوشی بودند و با دویدن در استادیوم آزادی و هم زدن روبان‌های آبی، خنده را بر لب بازیکنان استقلال به‌وجود آوردند.

1718303
1718326


* مانلی هم در این قهرمانی حاضر بود
سیدحسین حسینی که علاقه فراوانی به فرزند دخترش دارد و او را بارها با خود به سر تمرینات آورده، در جشن قهرمانی نیز از یاد دختر کوچکش غافل نشد و او را درحالیکه در آغوش گرفته بود، به وسط مراسم اهدای جام برد.
حسینی نیز به مانند سایر پدران، هر از گاهی مانلی را به هوا می‌انداخت تا این‌گونه با دختر دلبندش بازی کند. صحنه‌ای که از چشم آجورلو نیز دور نماند و او برای بوسیدن دختر حسینی، به نزد آنان رفت.

1718324
1718312
1718313
1718314


* عکس با جام، کادوی مربیان استقلال به فرزندان
مربیان ایرانی استقلال نیز این کار را انجام دادند. صالح مصطفوی به‌همراه پسر بزرگش امیرمحمد و پسر کوچکترش در این مراسم حاضر شد و با پسرانش عکس‌های یادگاری با جام قهرمانی گرفت.
سیاوش، پسر بهزاد غلامپور و همچنین دختر امیر مرتضایی از اعضای کادرفنی استقلال نیز از دیگر فرزندان کادرفنی آبی‌ها بودند که با حضور در این جشن قهرمانی، باعث جلوه و زیبایی خاصی به این مراسم شدند.
شاید بتوان گفت جای فرزندان خانواده مجیدی در این جشن خالی بود. فرزاد با پیراهن شماره 15 و اسم دخترش برای گرفتن مدال قهرمانی وارد صحنه شد و هر دو فرزند فرهاد نیز اکنون در ایران حضور ندارند و نتوانستند در این جشن حضور پیدا کنند.

1718323
1718318
1718309
1718310
1718348

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها