کد خبر : 1827122 | 10 خرداد 1401 ساعت 18:47 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظی ستاره کروات با اینتر؛ به مقصد تاتنهام

ایوان پریشیچ با نوشتن متنی برای خداحافظی از باشگاه و هواداران اینتر در اینستاگرام، جدایی خود از این باشگاه را تایید کرد.

خداحافظی ستاره کروات با اینتر؛ به مقصد تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر امروز رسما اعلام کرد که دوران حضور ایوان پریشیچ در این باشگاه به اتمام رسیده و این ستاره کروات به‌زودی و با قراردادی دو ساله به تاتنهام می‌پیوندد. در هفته‌های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال تمدید قرارداد ایوان پریشیچ با اینتر منتشر شد، اما او در نهایت به آرزوی خود مبنی بر بازی در لیگ برتر رسید تا از ابتدای فصل بعد شاگرد آنتونیو کونته در تاتنهام شود.

1704646

ایوان پریشیچ در صفحه خود او نوشت: "پس از ۲۵۴ بازی، ۵۵ گل، ۴۹ پاس گل، سه جام قهرمانی و ۱۸۹۳۴ دقیقه حضور در زمین با پوشیدن این پیراهن باشکوه، ماجراجویی من در این باشگاه به پایان رسیده است.  اگرچه هر پایانی به معنای آغازی جدید است، اما دوست دارم به سال‌های گذشته فکر کرده و با تمام توان بابت این دوره قدردانی خود را شما نشان دهم. این یک تجربه یادگیری فراموش نشدنی برای من به‌عنوان یک بازیکن و برای تمام اعضای خانواده‌ام بود. خطاب به تیم، کارکنان، به همه کارمندان اما مهم‌تر از همه برای هواداران می‌گویم که شما همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهید داشت. من از حضور در این باشگاه در کارنامه خود احساس غرور می‌کنم."

ایوان پریشیچ از زمان انتقال به اینتر در سال 2015، قهرمانی در سری آ، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ را به‌دست آورده و یکی از بهترین بازیکن این تیم در سال‌های اخیر لقب گرفته بود.

دیدگاه‌ها