کد خبر : 1827124 | 10 خرداد 1401 ساعت 19:05 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

طبیعتا وقتی قهرمان شوی همه می‌آیند

نقی زاده: هواداران مسجدسلیمان به ما ایمان داشتند

کاپیتان نفت مسجدسلیمان امیدوار است مشکلات این تیم از ریشه حل شود.

نقی زاده: هواداران مسجدسلیمان به ما ایمان داشتند

به گزارش "ورزش سه"، میثم نقی زاده در مورد این که بقای‌شان در لیگ قبل از دیدار با استقلال قطعی شده بود و در این دیدار با خیال راحت به زمین رفتند گفت: خدا را شکر در لیگ ماندیم. بازی با استقلال هم خیلی خوب بود و آنها هر بازی برای برد به زمین می‌رفتند. بازی خوب و منطقی‌ای ارائه دادیم و در نهایت مساوی شد و به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. همیشه در هر تیمی بودم با تمام وجود برای آن بازی می‌کنم. دیروز هم بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم ببریم.

او در مورد جو حاکم بر استادیوم آزادی بیان کرد: طبیعتا وقتی تیمت قهرمان می‌شود همه هواداران استقبال می‌کنند. استقلال هم طرفداران خوبی دارد، آمدند تیم‌شان را تشویق کردند. جو‌ خیلی عالی بود ما هم توانستیم یک بازی راحت انجام بدهیم.

وی در مورد تونلی که به افتخار قهرمانی استقلال زدند گفت: این کاری بود که در سه هفته اخیر برای استقلال انجام دادند باز هم به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

بازیکن نفت در مورد فشار و استرسی که بابت رقابت بقا روی‌شان بود عنوان کرد: از ابتدای فصل یکسری مشکلات وجود داشت. آقای کمالوند زحمت کشید و آقای فکری هم که آمد خیلی زحمت کشید؛ بعد هم آقای مهاجری آمد و توانستیم در این چند بازی آخر نتایج خیلی خوبی بگیریم. از کادر فنی در راسش آقای مهاجری تشکر می‌کنم. یک تشکر ویژه هم از هواداران مسجد سلیمان می‌کنم که در این مدت ما را تنها نگذاشتند و حمایت کردند از آنها ممنونم که به بچه‌های تیم ایمان داشتند. ما را تشویق کردند که تا آخرین لحظه بجنگیم و بتوانیم تیم را نگه داریم.

نقی زاده در پایان در مورد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری نفت افزود: این یک چیز کلی است و اگر من صحبتی کنم شاید مشکلی حل نشود. باید از ریشه این مشکل را حل کنند. ما هم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. دو سال پیش هم من در نفت بودم نتایج خیلی خوبی گرفتیم ولی آخر به مشکل خوردیم؛ به هرحال دست مدیریت بسته است و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که تیم‌های شهرستانی آسیب نبینند.

دیدگاه‌ها