کد خبر : 1827137 | 10 خرداد 1401 ساعت 19:47 | 27.9K بازدید | 12 دیدگاه

بازیکنی که نگذاشت رئال غیبت راموس را احساس کند

مارکا در گزارش جالبی به تمجید از داوید آلابا پرداخته است.

بازیکنی که نگذاشت رئال غیبت راموس را احساس کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 13 سال حضور درخشان در بایرن مونیخ و دست یافتن به تمامی افتخارات ممکن، داوید آلابا در نهایت تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه نشان نداده و در تابستان سال گذشته با رئال مادرید به توافق رسید. داوید آلابا که در این فصل لباس کاپیتان سابق رئال یعنی سرخیو راموس را به تن کرده و حتی در ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا نیز موفق به گلزنی شد.

ستاره اتریشی در این فصل به همراه رئال مادرید موفق شد به مقام قهرمانی رقابت‌های لالیگا و همچنین چمپیونزلیگ نیز دست پیدا کند تا شروعی عالی در پر افتخار‌ترین تیم فوتبال اسپانیا و اروپا داشته باشد. آلابا در اکثر بازی‌های فصل در ترکیب اصلی رئال‌مادرید به میدان رفت و نمایش‌های کم نوسان و فوق العاده‌ای را از خود ارائه داد تا به قهرمانی تیم کارلو آنچلوتی کمک ویژه‌ای کرده باشد.

1718344

اما آلابا فقط لباس راموس را بر تن نکرده بلکه توانسته تا حدود زیادی جای خالی این اسطوره رئال مادرید را پر کند. در همین راستا مارکا تمجید ویژه‌ای از این بازیکن انجام داده و درباره آلابا نوشته است: "جایگزینی راموس کار آسانی نبود، اما آلابا این کار را تا حد زیادی انجام داده است. او هم در زمین و هم در رختکن یک رهبر است و وزن او در تیم بیش از پیش مشهود است. آلابا با 3 گل و 4 پاس گل، ششمین بازیکن هجومی در ترکیب تیم است. فقط بنزما، وینیسیوس، آسنسیو، رودریگو و مودریچ آمار بهتری در این زمینه نسبت به او دارند."

دیدگاه‌ها