کد خبر : 1827163 | 10 خرداد 1401 ساعت 22:21 | 28.3K بازدید | 3 دیدگاه

جذب ستاره میلان برای رئال مادرید غیرممکن می‌شود؟

باشگاه میلان قصد دارد بند آزادسازی رافائل لیائو را به 250 میلیون یورو افزایش دهد.

جذب ستاره میلان برای رئال مادرید غیرممکن می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، وینگر پرتغالی فصل فوق‌العاده‌ای را با میلان پشت سر گذاشت. رافائل لیائو نقش بسیار مهمی در قهرمانی میلان در رقابت‌های سری آ ایفا کرد و در پایان مسابقات نیز به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل انتخاب شد. او در این فصل 14 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است که 11 گل از آن‌ها باعث برتری روسونری در یک مسابقه شده است؛ آمار و ارقامی که نشان می‌دهد ستاره پرتغالی تاثیر زیادی در فتح اسکودتو توسط میلان ایفا کرده است.

همین عملکرد درخشان رافائل لیائو باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن علاقه نشان دهند که شاید مهم‌ترین آنها رئال مادرید است. باشگاه اسپانیایی اخیراً یک ناکامی بزرگ نقل و انتقالاتی را تجربه کرد چراکه بر خلاف پیش بینی‌ها، کیلیان امباپه قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید نکرد و حالا به نظر می‌رسد که فلورنتینو پرز به دنبال گزینه‌های جانشین خواهد رفت که بر اساس گزارش‌ها ستاره میلان یکی از آنها محسوب می‌شود.

1716800

بر اساس گزارشی که آاس منتشر کردن میلان نگران است که بند فسخ 150 میلیون یورویی که هم اکنون در قرارداد ستاره پرتغالی وجود دارد نیز برای از بین بردن علاقه رئال مادرید کافی نباشد. به همین دلیل روسونری قصد دارد هر چه سریع‌تر مذاکرات خود را با رافائل لیائو آغاز کرده تا علاوه بر تمدید قرارداد این بازیکن بند فسخ او را به 250 میلیون یورو افزایش دهد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند خیال باشگاه ایتالیایی را در مورد حفظ لیائو راحت کند و همچنین رئال مادرید نیز به‌طور کامل از جذب او ناامید شود.
 

دیدگاه‌ها