کد خبر : 1827184 | 11 خرداد 1401 ساعت 09:20 | 31.1K بازدید | 4 دیدگاه

افزایش دستمزد قابل توجه برای مدافع برزیلی رئال

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد تا دستمزد ادر میلیتائو، مدافع برزیلی، را در قرارداد جدید به شکلی قابل توجه افزایش دهد.

افزایش دستمزد قابل توجه برای مدافع برزیلی رئال

به گزارش "ورزش سه"، میلیتائو این فصل عملکرد بسیار خوبی در خط دفاعی رئال مادرید داشت و توانست به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در زمینه دفاعی تبدیل شود. 
در ابتدای فصل و با جدایی سرخیو راموس و رافائل واران از جمع بازیکنان رئال مادرید، این نگرانی وجود داشت که آنها نتوانند جای خالی این دو بازیکن که نقشی کلیدی در ترکیب این تیم داشتند، جبران کنند و در زمینه دفاعی با مشکل جدی مواجه شوند. 
با این حال حضور داوید آلابا در کنار میلیتائو باعث شد که ثبات بار دیگر به خط دفاعی رئال برگردد و آنها زوج مطمئنی را در قلب دفاع تیم کارلو آنچلوتی شکل دادند. 
قرارداد میلیتائو با رئال مادرید تا سال 2025 ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که نقش او در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان، مدیران این تیم را به فکر انداخته که قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند. 

 

1698535


این بازیکن برزیلی این فصل 50 بازی در تمامی رقابت‌ها برای رئال انجام داد و حالا آماده است تا قراردادش را با شرایط جدیدی با رئال مادرید تمدید کند. 
نمایندگان این مدافع در طی روزهای آتی با مدیران رئال مادرید دیدار خواهند داشت تا درباره شرایط قرارداد جدید او و دستمزدی که قرار است در این قرارداد از رئال مادرید دریافت کند صحبت کنند. 
میلیتائو بسیار از شرایط در سانتیاگو برنابئو راضی است و از این که قرارداد جدیدی با این تیم امضا کند و مدت زمان حضورش در این تیم را افزایش دهد استقبال می‌کند.

دیدگاه‌ها