کد خبر : 1827188 | 11 خرداد 1401 ساعت 09:34 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

اوزیل تایید کرد: با پیراهن فنرباغچه خداحافطی می‌کنم

مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان، می‌گوید فنرباغچه آخرین تیم دوران حرفه‌ای او است.

اوزیل تایید کرد: با پیراهن فنرباغچه خداحافطی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2021 از آرسنال جدا شد و با امضای قراردادی سه ساله به فنرباغچه رفت. 
این بازیکن آلمانی در ماه مارس از سوی این باشگاه جریمه شد و حالا اعلام کرده که در شش ماه ابتدایی حضورش در این تیم هیچ دستمزدی دریافت نکرده است. 
در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره جدایی اوزیل از فنرباغچه و احتمال بازگشتش به لیگ‌های معتبر اروپایی به گوش می‌رسید اما او اعلام کرده که چنین تصمیمی ندارد و می‌خواهد همچنان به بازی در این تیم ادامه دهد. 
او در صفحه توییترش نوشت:« اخیرا مجبور به انتشار بیانیه‌ای در رابطه با مسائلی که درباره دوران حرفه‌ای من مطرح گشته شده‌ام. من با امضای قراردادی سه سال و نیمه با فنرباغچه؛ باشگاهی که عشق دوران کودکی‌ام، بود به هدفم در دوران حرفه‌ای رسیدم و این کار را در حالی کردم که در شش ماه اول هیچ دستمزدی نگرفتم.»

 

1700711


اوزیل درباره شایعات مطرح شده در زمینه جدایی‌اش از فنرباغچه اظهار داشت:« بار دیگر با تاکید تکرار می‌کنم که من دوران فوتبالم را در تیمی جز فنرباغچه به پایان نخواهم رساند. تها هدف من در طول مدت قراردادم با این باشگاه این است که پیراهن این تیم را به تن داشته باشم. این تصمیم آخر من و بسیار واضح است.»
این ستاره آلمانی با اشاره به شرایطش در این تیم نوشت:«بر اساس ضوابط زندگی حرفه‌ای، اگر مدیریت این باشگاه تصمیمی درباره من بگیرد، به این تصمیم احترام خواهم گذاشت. به سختی تلاش می‌کنم و همیشه خودم را در شرایط آمادگی نگه می‌دارم. همانطور که همیشه گفتم، مهم‌ترین نکته فنرباغچه است. با عشق و احترام به هواداران بزرگ فنرباغچه.»

دیدگاه‌ها