کد خبر : 1827196 | 11 خرداد 1401 ساعت 10:23 | 35K بازدید | 5 دیدگاه

فوتبالیستی که روحانی شد و حالا در متروپل است

بازیکن سابق صنعت نفت با لباس روحانیت در متروپل حاضر شده است.

فوتبالیستی که روحانی شد و حالا در متروپل است

به گزارش ورزش سه، حسین سلامی بازیکن سابق صنعت نفت آبادان که در دوره ای بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز به بازو بست، پس از خداحافظی از فوتبال، با پشت سر گذاشتن دروس حوزه، لباس روحانیت بر تن کرده و به شهر مشهد مهاجرت کرده است.

او این روزها به آبادان بازگشته تا در کنار امدادگران حادثه متروپل حضور داشته باشد و به مردم زادگاهش کمک کند.

سلامی در این باره به خبرنگار فارس نیز گفت: من اهل آبادان هستم اما فعلا در مشهد زندگی می‌کنم. بعد از اینکه پیشکسوت شدم و فوتبال را کنار گذاشتم، به مشهد مهاجرت کردم و اتفاقاتی افتاد که به لباس مقدس روحانیت ملبس شدم.

او درباره حضورش در آبادان توضیح داد: اول وظیفه انسانی و دوم وظیفه و رسالت لباسم باعث شد که به اینجا بیایم؛ وظیفه انسانی در قبال همشهریان و وظیفه لباسی در قبال رسالتی که بر عهده ما است. خدمت به مردم وظیفه اول روحانیت است. ۳-۴ روز قبل خدا توفیق داد و از مشهد به اتفاق خانواده آمدیم و هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم؛ چه آشغال جمع کردن از کف خیابان، چه رانندگی و ... .

این پیشکسوت فوتبال در خصوص اقداماتی که در متروپل انجام می‌دهد توضیح داد: من که خودجوش آمده‌ام اما در خدمت بزرگواران مسجد مهدی موعود هستیم که یک موکب جهادی هستند. اقلامی مثل آب و شربت و هندوانه را بین امدادگران پخش می‌کنیم. انشاالله که مورد قبول واقع شود.

1718431

دیدگاه‌ها