کد خبر : 1827203 | 11 خرداد 1401 ساعت 10:53 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

مگوایر درباره تهدید بمب‌گذاری: نگران خانواده‌ام هستم

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، برای اولین بار به تهدیدهایی مربوط به بمب‌گذاری در خانه‌اش واکنش نشان داد.

مگوایر درباره تهدید بمب‌گذاری: نگران خانواده‌ام هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل بسیار دشواری را پشت سر گذاشت و عملکرد فاجعه‌بار هری مگوایر انتقادات بسیاری را برای این بازیکن به دنبال داشت. 
این شرایط تا جایی پیش رفت که تهدیدهایی به دست این بازیکن انگلیسی رسید که خبر از بمب‌گذاری در منزلش می‌داد و همین باعث شد که پلیس بارها برای بررسی شرایط خانه او وارد عمل شده و حتی همسر و فرزندانش را از منزل خارج کند. 
هری مگوایر حالا برای اولین بار به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفت:« مشخصا من در موقعیتی هستم که با انتقادات بسیاری روبرو می‌شوم. یونایتد دستمزد بسیار زیادی به من پرداخت می‌کند و من در هنگام دریافت گل یا انجام اشتباه این انتقادات را کاملا می‌پذیرم.»

 

1679492


او با اشاره به تهدیدهایی که باعث نگرانی او شده بود اظهار داشت:« همه باید بدانیم که خط قرمزی برای ما وجود دارد چون انسان هستیم. من هم خانواده دارم. مردم از این می‌پرسند که آیا این تهدیدها تاثیری روی من داشته است. ذهنیت من به این شکل است که این اتفاقات تاثیر زیادی روی من ندارد اما وقتی بحث تهدید به بمب‌گذاری مطرح می‌شود، نگرانی من برای خانواده‌ام است.»
این مدافع منچستریونایتد درباره تاثیرات این اتفاق رو خانواده‌اش اضافه کرد:« من و همسرم خوشحالیم که بچه‌هایمان در سنی نیستند که چیزی بخوانند یا اخباری ببینند. اگر فرزندانم کمی بزرگ‌تر بودند، ممکن بود خبری بخوانند یا در مدرسه با صحبت دیگران روبرو شوند. این چیزی است که می‌توانست بیشتر روی من تاثیر بگذارد. یونایتد همزمان یکی از محبوب‌ترین و منفورترین باشگاه‌های دنیاست و ما زیر ذره‌بین قرار داریم.»

دیدگاه‌ها