کد خبر : 1827238 | 11 خرداد 1401 ساعت 13:08 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

کروس: می‌خواستند بگویم قهرمانی رئال منصفانه نبود

تونی کروس، هافبک آلمانی، درباره عصبانیتش از مصاحبه پس از فینال با خبرنگار آلمانی توضیح داد.

کروس: می‌خواستند بگویم قهرمانی رئال منصفانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه این هفته در دیدار نهایی لیگ قهرمانان این فصل به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
تصاویری پس از پایان این بازی از کروس منتشر شد که یک خبرنگار تلویزیونی آلمانی از او پرسید که آیا از این که لیورپول کنترل توپ و میدان را در این بازی در اختیار داشت شگفت‌زده شده و همین باعث ناراحتی این بازیکن شد. 
او در پاسخ گفت:« تو 90 دقیقه وقت داشتی و چنین سوال مزخرفی را مطرح می‌کنی؟ مشخص است که آلمانی هستی.»

 

1717511


این بازیکن چند روز پس از این اتفاق در پادکستی در گفتگو با برادرش در این باره اظهار داشت:« می‌شد پس از بازی پرسید که این دیدار را چطور دیدی؟ و من هم مطمئنا نمی‌گفتم که از دقیقه یک تا 90 توانستیم روی دروازه لیورپول حمله کنیم. من اولین کسی بودم که می‌گفتم این بازی برابر بود و لیورپول هم شانس‌های داشت اما ما مثل چندین دیدار در ماه‌های اخیر توانستیم برنده شویم.»
کروس درباره علت خشمش از سوالات مطرح شده توسط این خبرنگار اضافه کرد:« او به جای مطرح کردن سوالات درست، می‌خواست از زبان من بشنود که قهرمانی ما منصفانه نبود. اتفاقات فینال برای من مهم نیست، ما باید قهرمان شویم. من در آن لحظه بسیار عصبانی شدم. ما لحظات سختی داشتیم و تحت فشار بودیم اما این طبیعی است. چه انتظاری داشتید؟ این که ما 90 دقیقه بر لیورپول مسلط باشیم؟ آنها تیمی در کلاس جهانی هستند. ما باید بر آنها غلبه می‌کردیم و همین کار را هم کردیم.»

دیدگاه‌ها