کد خبر : 1827257 | 11 خرداد 1401 ساعت 14:58 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدعباسی: باید از گذشته درس بگیریم

سرمربی شهرخودرو می‌گوید باید اراده ای قوی برای حل مشکلات این تیم وجود داشته باشد.

سیدعباسی: باید از گذشته درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، داود سید عباسی در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد گفت: بازی برای تیم خوب فولاد که جایگاه خوبی در جدول دارد و هفته پایانی است از اهمیت بالایی برخوردار است. برای ما هم اهمیت بالایی دارد چون فرصتی است که جوان های تیم و همینطور با تجربه ها بتوانند در آخرین بازی فصل توانایی‌های خود را نشان دهند البته که با لشکری از آسیب‌دیدگی مواجه هستیم و خیلی از بازیکنان را در اختیار نداریم.
او در مورد غایبین بازی فردا ادامه داد: ربیع خواه، فلاحیان، امیرحسین نعمتی، احسان حسینی، محمد محمدزاده مصدوم هستند  و وضعیت حسین حیدری هنوز معلوم نیست. از کادر فنی هم آقای ناصحی و سید صالحی در بازی قبل اخراج شدند.
سرمربی شهرخودرو در مورد آینده این تیم عنوان کرد: آدم به امید زنده است بهتر است از اتفاقات بد درس بگیریم و آنها را کنار بگذاریم. اگر واقعاً اراده هست، فوتبال خراسان این پتانسیل را دارد که همزمان دو تیم در لیگ برتر با توجه به استعداد هایی که دارد و امکاناتی که آنجا هست داشته باشد. مسئولین باشگاه برنامه خود را اعلام کردند و آقای حیدرپور هم گفته با قدرت برای سال آینده ادامه می‌دهیم و اینکه چه اتفاقاتی برای شهرخودرو خواهد افتاد را نمی دانم.کسی از فردای خودش هم خبر ندارد.
سید عباسی در مورد قرارداد با شهرخودرو توضیح داد: قرارداد من به اتمام رسیده و آدم از یک دقیقه بعد خودش هم خبر ندارد‌ خودم هم به این موضوع فکر نمی‌کنم، باید بازی فردا تمام شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد؟
وی در مورد اینکه جای نماینده مشهد در فصل آینده در لیگ برتر خالی است و چه چیز باعث این شد گفت: به اندازه کافی در مورد این مسئله بحث شد و در حیطه تخصص من نیست و باید کارشناسی شود. در هر صورت اشتباهات باید پوشانده شود، اگر خدا بخواهد شهر خودرو حضور قوی در لیگ داشته باشد باید کارشناسی شود چه اتفاقی افتاد. اگر استان خراسان بخواهد نماینده برای لیگ کشورمان باشد باید در آنجا هم کارشناسی شود، باید درس گرفت و مشکلات را درست کرد اگر اراده ای باشد که هست.
او در مورد میزبانی در تهران نظرش را اینگونه بیان کرد: فرقی نمی کند زمین دستگردی هم استادیوم خیلی خوبی است. ما هیچ مشکلی از لحاظ زمین بازی در ثامن نداشتیم و چمن با کیفیت بود، حتی مشکل ایاب و ذهاب نداشتیم فقط می‌گفتیم حیف است که در ورزشگاه امام رضا(ع) با آن  همه امکانات بازی نکنیم. فرقی نمی‌کند در کدام زمین بازی کنیم. این چندمین جایی است که در آن میزبانی می کنیم.
سیدعباسی یادآور شد: از اسب افتاده ایم اما از اصل نه. با تمام توان در برابر فولاد بازی می کنیم چون می‌دانیم برای تیم‌های جدول این بازی پر اهمیت است و خودمان اگر در چنین شرایطی بودیم دوست داشتیم تیم ها با تمام قدرت بازی کنند‌. ما  متعهد هستیم بچه ها هم امروز تمرین خوبی کردند و همانطور که گفتم فرصت خوبی برای جوانهایمان است که توانایی های خود را نشان دهند.

دیدگاه‌ها