کد خبر : 1827272 | 11 خرداد 1401 ساعت 16:30 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره‌بازی اسطوره‌های کرواسی با مارلبورو قرمز

در یک فیلم مستند جدید که از طرف فیفا درباره فوتبال کرواسی تهیه شده صحبت‌های زوونمیر بوبان درباره دوست قدیمی‌اش روبرت پروسینچکی خبرساز شده است.

خاطره‌بازی اسطوره‌های کرواسی با مارلبورو قرمز

به گزارش "ورزش سه"، زوونمیر بوبان اسطوره فوتبال کرواسی که در حال حاضر به عنوان رئیس فوتبال یوفا فعالیت‌کند در یک فیلم مستند که اخیرا از طرف فیفا درباره تاریخ فوتبال کرواسی ساخته شده صحبتهای جالبی درباره دوست و هم‌تیمی‌ سابقش در تیم ملی کرواسی‌، روبرت پروسینچکی، مطرح کرده و مدعی می‌شود که او از سیزده سالگی سیگاری بوده است!

این خاطره بوبان از پروسینچکی که خبرساز شده در مستند "کرواسی: برساختن یک ملت" مشاهد شده که از سوی فیفا تهیه شده است.

1718533

بوبان در این مستند ضمن اشاره به خاطرات خود از تیم ملی کرواسی گفت:" من خاطرات زیادی از روبرت پروسینچکی دارم. علت اصلی‌اش هم اینکه روبرت همیشه سر به سر من می‌گذاشت. سیگار کشیدن رو از 13 سالگی شروع کرده بود و مارلبوروی قرمز می‌کشید. این بود که وقتی هم‌اتاق شدیم برای من اصلا راحت نبود. روبرت ساعت سه و چهار صبح بیدار می‌شد؛ بعد صدای تق تق فندک رو می‌شنیدم و بوی سیگار روشن کردنش رو می‌فهمیدم. می‌گفتم روبی، چکار می‌کنی آخه؟ الان وقت سیگار کشیدنه؟ اون هم خیلی راحت جواب می‌داد برو بابا‌، بگیر بخواب زوون".

1718534

زوونمیر بوبان 54ساله که در حال حاضر به عنوان ریاست فوتبال یوفا فعالیت می‌کند عمده شهرت خود را مدیون بازی در تیم ملی کرواسی و باشگاه میلان است که با آن چهار بار فاتح اسکودتو و یک بار فاتح لیگ قهرمانان شده است.

روبرت پروسینچکی 53 ساله هم علاوه بر درخشش در پیراهن ملی کرواسی از معدود افرادی است که سابقه بازی در دو غول اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا را دارد.

دیدگاه‌ها