کد خبر : 1827294 | 11 خرداد 1401 ساعت 18:30 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم ولز دیگر هم گروه ما در جام جهانی باشد

قلی زاده: روند آماده سازی تیم ملی نگران کننده است

ستاره تیم ملی با اشاره به روند نگران کننده آماده سازی در مسیر جام جهانی، از علاقه‌اش برای همگروهی با ولز گفت.

قلی زاده: روند آماده سازی تیم ملی نگران کننده است

به گزارش "ورزش سه"، قلی زاده درباره اردوی تیم ملی در شرایط که برگزاری بازی‌های تدارکاتی در فیفادی نهایی نشده گفت: خدا را شکر از روزی که اینجا حضور یافته‌ایم تمرینات را به‌خوبی دنبال می‌کنیم. وظیفه ماست که خوب تمرین کنیم و این وظیفه کاری من نیست( صحبت درباره بازی تدارکاتی). امیدوارم چند بازی تدارکاتی خوب برای ما در نظر بگیرند.

لژیونر تیم ملی درباره عملکردش در شارلوا گفت: وضعیتم در این فصل در این تیم خوب پیش رفت و خدا را شکر در آخرین بازی هم گل زدم. شرایط بدنی خوبی هم دارم و امیدوارم به تیم ملی کمک کنم.

وی در واکنش به سوالی درباره اینکه وضعیت کنونی (عدم انجام بازی تدارکاتی) نگران کننده نیست، گفت: طبیعتا نگران کننده است اما تنها کاری که از دست ما (بازیکنان و مربیان) برمی آید این است که با تمام تلاش و توان تمرینات را دنبال کنیم.

قلی زاده درباره برگزاری اردوی تیم ملی در قطر و احتمال انجام بازی تدارکاتی گفت: امیدوارم بازی تدارکاتی دیده باشند و بتوانیم خودمان را محک بزنیم. امیدوارم در همه جنبه‌های فنی، تاکتیکی و فیزیکی بازی با تیم‌های مناسبی تدارک دیده شود. جام جهانی محلی نیست که تنها به یک جنبه توجه شود و باید از هر جهت آماده باشی و امیدوارم بازی‌هایی که در نظر می‌بینند بتواند به ما در جام جهانی قطر کمک کند.

وی درباره احتمال پایان کار در لیگ بلژیک گفت: فعلا مشخص نیست اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.

قلی زاده درباره برگزاری دیدار اسکاتلند و اوکراین (پلی‌آف) به‌عنوان یکی از رقبای احتمالی ایران و این که تمایلش برای همگروهی با ایران از بین این دو تیم و ولز گفت: من خودم دوست دارم با ولز دیدار داشته باشیم. البته فرقی نمی‌کند و این نظر شخصی است. هر تیمی در جام جهانی باشد تیمی قوی‌ای است و دست و پا بسته نیست؛ امیدوارم خوب کار کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها