کد خبر : 1827298 | 11 خرداد 1401 ساعت 18:49 | 45.3K بازدید | 5 دیدگاه

تصویر اسطوره آرژانتین روی پای ستاره ایتالیا (عکس)

خالکوبی تصویر دیگو آرماندو مارادونا روی پای لورنزو اینسینیه، ستاره ریزنقش و ایتالیایی، مورد توجه قرار گرفته است.

تصویر اسطوره آرژانتین روی پای ستاره ایتالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب جام بین قاره‌ای بین قهرمان اروپا و آمریکای جنوبی بین تیم‌های ملی ایتالیا و آرژانتین برگزار شده و این دو قدرت بزرگ فوتبال جهان در استادیوم ومبلی به مصاف یکدیگر می‌روند. بعد از حدود سه دهه، این مسابقه دوباره انجام خواهد شد و هواداران فوتبال در سراسر دنیا می‌توانند از تقابل این دو تیم پرهوادار لذت ببرند. اما فوتبال ایتالیا و آرژانتین وجه مشترک بزرگ داشته و سه دهه قبل ماردونا بهترین روزهای دوران ورزشی خود در رده باشگاهی را در تیم ناپولی سپری کرد. 

به همین دلیل مارادونا در جنوب ایتالیا محبوبیتی فراتر از تصور داشته و مردم شهر ناپل هنگام مرگ او، به اندازه مردم آرژانتین و حتی شاید بیشتر مراسم عزاداری برپا کردند. بهترین روزهای تاریخ باشگاه ناپولی با درخشش اعجاب انگیز مارادونا رقم خورد و لورنزو اینسینیه، ستاره ایتالیایی این باشگاه بارها علاقه شدید خود به این فوق ستاره آرژانتینی را نشان داده است.

اما در طول جلسات تمرینی دیشب تیم ملی ایتالیا، اینسینیه از کنار مجریان شبکه ESPN آرژانتین عبور کرده و با نشان دادن خالکوبی بزرگ مارادونا روی ران چپ خود، توجه آنها را به خود جلب کرده است. اینسینیه پس از مرگ این اسطوره تیم ملی آرژانتین و باشگاه ناپولی، این طرح را خالکوبی کرده و البته اسم ورزشگاه سن پائولو نیز به نام مارادونا تغییر پیدا کرد.
 

1718553

دیدگاه‌ها