کد خبر : 1827308 | 11 خرداد 1401 ساعت 20:12 | 23.9K بازدید | 17 دیدگاه

مانچینی: آرژانتین بهترین بازیکن تاریخ را دارد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که تیمش دیدار برابر آرژانتین را کاملاً جدی خواهد گرفت.

مانچینی: آرژانتین بهترین بازیکن تاریخ را دارد

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی دیگر دو تیم آرژانتین و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تقابل بین قهرمان رقابت‌های کوپا آمه ریکا و یورو که قطعاً از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود. تیم ملی ایتالیا اخیراً یک اتفاق شوکه کننده را تجربه کرد و چند ماه بعد از قهرمانی در یورو نتوانست جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند. با این حال قطعاً شاگردان روبرتو مانچینی برای پیروزی در بازی امشب و بالا بردن جام از انگیزه‌های لازم برخوردار هستند.

در فاصله چند ساعت مانده به آغاز بازی روبرتو مانچینی درباره این دیدار گفت: "این یک جام فوق العاده است، بین دو تیم ملی بزرگ که دو تورنمنت قاره‌ای را بردند. 90 هزار هوادار در استادیوم حضور خواهند داشت و ما سعی خواهیم کرد که ارزش زیادی برای این مسابقه قائل باشیم. من انتظار یک بازی روان مقابل تیمی فوق العاده را دارم زیرا آرژانتین بازیکنان بزرگ و شاید بهترین تاریخ در کنار مارادونا یعنی لیونل مسی را دارد."

1701067

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: "ما باید تلاش کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم، حتی اگر بدانیم که در پایان یک فصل خسته کننده هستیم و هیچ کس نمی‌تواند 100 درصد مانند یک سال قبل که در یورو عمل کردیم، باشد. هنوز یک جام برای گرفتن وجود دارد و ما برای بردن آن تلاش خواهیم کرد." 

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه در صورت حذف اکوادور ممکن است با توجه به رنگینگ فیفا تیم ملی ایتالیا جایگزین این تیم در جام جهانی شود. روبرتو مانچینی در واکنش به این شایعه نیز گفت: "من چیزهایی در مورد این مسئله خواندم. اتفاقات شبیه به این رخ داده، به عنوان مثال دانمارک که جواز حضور در جام جهانی را پیدا نکرده بود اما با توجه به قهرمانی در یورو 1992 موفق شد به جام جهانی برود. اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد ما برای آن آماده هستیم."

1642052

دیدگاه‌ها