کد خبر : 1827309 | 11 خرداد 1401 ساعت 20:13 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

شماره 22 قفس را پس نمی‌دهد(عکس)

امیررضا عابدزاده برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش می‌کند.

شماره 22 قفس را پس نمی‌دهد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گلر فیکس تیم ملی در مسابقات پایانی مقدماتی جام جهانی برای حفظ جایگاه خود همه تلاشش را به‌کار گرفته است. عابدزاده که در 4 بازی پایانی رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را برعهده داشت، حالا با انگیزه بالا به تمرینات برگشته است.
گلر تیم پومفرادینا در آخرین مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی در ترکیب ایران داشت. او اگرچه در مصاف با کره جنوبی روی گل اول حریف مقصر بود، اما به طور کلی نمایش مطلوبی به جا گذاشت. 
عابدزاده که توانسته اعتماد دراگان اسکوچیچ را در ماه‌های گذشته جلب کند، حالا خودش را برای حضور در جام جهانی قطر و فیکس شدن در این تورنمنت بزرگ آماده می‌کند.
او این روزها در تمرینات تیم ملی به عنوان یک گلر لژیونر حضور دارد و با روحیه بالا تلاش خواهد کرد تا بتواند در بازی‌های دوستانه نیز در ترکیب اصلی قرار بگیرد و خودش را نشان بدهد. البته که با توجه به حضور دروازه‌بان‌هایی مثل بیرانوند، نیازمند و حسینی در اردو، عابدزاده کار سختی خواهد داشت.
بی تردید همه گلرهای دعوت شده برای رسیدن به چارچوب تلاش خواهند کرد و عابدزاده نیز در کنار آنها کار خودش را دنبال خواهد کرد.

1718560

دیدگاه‌ها