کد خبر : 1827336 | 11 خرداد 1401 ساعت 23:04 | 28.9K بازدید | 19 دیدگاه

سانتوس: کریستیانو رونالدو در جهان بهترین است

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید تیمش رقابت‌های لیگ ملت‌ها را کاملاً جدی می‌گیرد.

سانتوس: کریستیانو رونالدو در جهان بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال فردا شب در دور اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها مهمان اسپانیا خواهد بود. بسیاری معتقد هستند که این مسابقات تفاوت چندانی با رقابت‌های دوستانه ندارد و برای قهرمانی در آن اهمیت زیادی قائل نیستند اما فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید تیمش با تمام توان در این تورنمنت شرکت می‌کند.

فرناندو سانتوس پیش از دیدار فردای تیمش مقابل اسپانیا گفت: "هدف ما پیروزی است و اصلاً بحث آمادگی برای جام جهانی وجود ندارد. ما واقعاً می‌خواهیم در رقابت‌های لیگ ملت‌ها قهرمان شویم. شرایط در مرحله گروهی برای ما بسیار دشوار است زیرا دو مورد از بهترین تیم‌های دنیا در گروه ما قرار دارند. 

1718627

من فکر نمی‌کنم که مالکیت توپ مهم‌ترین ویژگی تیم ملی اسپانیا باشد. آنها در بازپس گیری توپ بسیار خوب عمل می کنند. ما نمی‌خواهیم خیلی توپ را مقابل آنها از دست بدهیم. در فوتبال گل زدن اهمیت دارد. ممکن است شما 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید اما گل نزنید."

برنامه فشرده مسابقات: "من فکر می‌کنم که بازی‌های زیادی باید انجام دهیم و حتی شما رسانه‌ها نیز درباره آن صحبت می‌کنید. چهار مسابقه در 10 روز حتی در طول فصل باشگاهی اتفاق نمی‌افتد. در 12 روز آن را دیده‌ام، اما در 10 روز هرگز آن را ندیده‌ام. فصل گذشته بسیار طاقت فرسا بود، بازیکنان چند روز پیش آمدند و اکنون ما فردا بازی می‌کنیم، سپس سه روز بعد."

1718629

سانتوس همچنین در توصیف کریستیانو رونالدو پاسخ کوتاه و جالبی داد و گفت: "رونالدو در جهان بهترین است."

دیدگاه‌ها