کد خبر : 1827348 | 12 خرداد 1401 ساعت 09:43 | 16.5K بازدید | 8 دیدگاه

آرژانتین تیم برتر بود؛

اعتراف مانچینی؛ بازسازی این تیم دشوار است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد کار آنها برای بازسازی این تیم دشوار خواهد بود.

اعتراف مانچینی؛ بازسازی این تیم دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در شبی که نمایش چندان خوبی نداشته و مقهور قدرت نمایی آلبی سلسته شد، با سه گل در جام بین قاره‌ای برابر تیم ملی آرژانتین شکست خورد. روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه آتزوری در پایان این دیدار مدعی شد دروازه ایتالیا روی اشتباهات فردی باز شده و این تیم در نیمه دوم از قدرت کافی برای بازگشت برابر آرژانتین برخوردار نبوده است.

روبرتو مانچینی گفت: "در نیمه اول روی دو اشتباه دو بار دروازه خود را باز شده دیدیم و جریان بازی تا آن لحظه متعادل بود. سپس تیم ملی آرژانتین در ادامه مسابقه بهتر عمل کرده و بازی را رهبری کرد. باید در نیمه دوم به گل می‌رسیدیم تا امکان بازگشت وجود داشته باشد، اما ضعیف‌تر از آنها ظاهر شدیم که این اتفاق رخ دهد. این مدال نقره نشان دهنده باخت در یک مسابقه است، اما با قهرمانی در جام ملت‌های اروپا و پس از سه سال و نیم روند بدون شکست به این مرحله رسیدیم. 

1718669

از همه این بازیکنانی که در این چهار سال برای تیم ملی ایتالیا بازی کردند تشکر می‌کنم، اما برای عدم جواز حضور در جام جهانی بسیار متاسفم. شکست در این مسابقه ناراحت کننده بود و من احساس خوبی ندارم. البته هنوز شوق زیادی در ترکیب تیم ملی ایتالیا می‌بینم، اما لحظات سختی مانند این بازی نیز در طول مسیر وجود خواهد داشت. ما باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته و بدانیم که کارمان در آینده آسان نخواهد بود، ما باید سریع‌تر عمل کنیم تا مطمئن شویم که بازیکنان جدید به سرعت موارد لازم یاد می‌گیرند. 

ممکن است بازسازی تیم دشوارتر باشد، زیرا ما بازیکنان جوانی و برخی که حتی در سری آ بازی نمی‌کنند؛ نیز در رختکن داریم. با این حال تعدادی از این بازیکنان که در تیم فعلی ایتالیا به میدان می‌روند، در آینده تجربه بیشتری پیدا خواهند کرد و ما نمایش بهتری از خود ارائه می‌دهیم."

دیدگاه‌ها