کد خبر : 1827361 | 12 خرداد 1401 ساعت 11:15 | 8.9K بازدید | 9 دیدگاه

اسکالونی: فشار در جام جهانی روی آرژانتین بیشتر است

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین مدعی شد تیمش با تمام توان در میدان حاضر می‌شود و این مهم‌ترین مسئله است.

اسکالونی: فشار در جام جهانی روی آرژانتین بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با برتری مقتدرانه 0-3 مقابل ایتالیا، به رکورد 32 مسابقه بدون شکست رسیده و عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای را نیز از آن خود کرد. لیونل اسکالونی در پایان این مسابقه تاکید کرد هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و بازیکنان آلبی سلسته باید آماده رقم خوردن هر اتفاقی در طول مسیر باشند.

لیونل اسکالونی گفت: "آنچه فراتر از نتیجه مهم است، این روحیه فداکاری و مبارزه تیم بوده که این گروه همیشه نشان می‌دهد. دیروز نیز گفتم که مهم از فتح یک جام، ما به دنبال ارائه عملکرد موفقی در مقابل تیم ملی ایتالیا هستیم. آنها در دقایقی از نیمه اول ما را به دردسر انداختند.

1702731

ایتالیا تیم بزرگی است و عجیب نیست که آنها شرایط را برای ما دشوار سازند. اما حالا ما احساس خوبی داشته و می‌توانیم به‌راحتی فوتبال مورد نظر خودمان را در زمین ارائه دهیم. چیزی که من می‌خواهم این است که تیم و گروه همیشه همین‌گونه باشد. با این حال شرایط در جام جهانی به شکل دیگری و کاملا متفاوت از این مسابقه است. با فشار بیشتری مواجه خواهیم شد و ما باید با همین فرم فعلی با آن روبه‌رو شویم.

ما هیچ تردیدی در مورد عملکرد تیم نداشتیم. گاهی ممکن است شما مغلوب شده و یا نتوانید خوب بازی کنید، اما تیم همیشه چهره خود را نشان می‌دهد. ما هیچ تردیدی نسبت به این تیم ندارید و شما باید آماده باشید تا در صورت باختن هم در ادامه خودتان را نشان دهید. در فوتبال وقتی فکر می‌کنید همه چیز تمام شده است، نوبت اتفاقات دیگر فرا می‌رسد. بله، می‌توانیم خیال‌مان راحت باشد، زیرا تیم با تمام توان در زمین حاضر می‌شود. اما اگر فکر می‌کنید ما به دستاورد خاصی رسیده‌ایم، اشتباه می‌کنید.

رابطه خوب با هواداران؟ خوشحال کننده است که طرفداران آرژانتین از این نمایش لذت می‌برند و فراتر از برد، این مهم‌ترین مسئله است، زیرا هواداران می‌بینند که بازیکنان با تمام وجود در زمین بازی می‌کنند."

دیدگاه‌ها