کد خبر : 1827380 | 12 خرداد 1401 ساعت 13:02 | 27.3K بازدید | 7 دیدگاه

توماس مولر:

جدایی لواندوفسکی؟ ریبری هم می‌خواست به رئال برود

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ امیدوار است رابرت لواندوفسکی در این باشگاه باقی بماند.

جدایی لواندوفسکی؟ ریبری هم می‌خواست به رئال برود

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 34 ساله با بایرن مونیخ باقی مانده و تلاش این باشگاه برای جذب ارلینگ هالند، باعث عصبانیت این بازیکن و تلاش او مبنی بر جدایی شده است. توماس مولر که در سال‌های اخیر زوج درخشانی را در کنار لواندوفسکی در خط حمله بایرن مونیخ تشکیل داده، تاکید کرد باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر است و در گذشته اتفاقات مشابهی در بایرن مونیخ رخ داده است.

1718723

توماس مولر در مورد آینده رابرت لواندوفسکی گفت: "دوست دارم زوج من در خط حمله در سال‌های اخیر در ترکیب بایرن مونیخ، همچنان در این باشگاه باقی بماند. در حال حاضر در مقطع استراحت بین فصل قرار داریم و ما در این مدت موارد زیادی مشابه این را در باشگاه بایرن مونیخ دیده‌ایم. من تمایل فرانک ریبری در گذشته برای انتقال به رئال مادرید را به یاد دارم. اما یک موضوع قطعی مسلم است و من در این‌رابطه تردیدی ندارم. هر بازیکنی که تا تاریخ یک سپتامبر قرارداد داشته و در باشگاه بایرن مونیخ باقی بماند، می‌خواهد خوب بازی کند، زیرا هیچ بازیکنی از نمایش ضعیف لذت نمی‌برد.

رابرت لواندوفسکی یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرار دارد و من امیدوارم این بازیکن در باشگاه باقی بماند، زیرا نحوه ارتباط ما در زمین کاملا مشخص است. اما قطعا دنیای فوتبال شرایط این‌گونه دارد و ممکن است در ادامه بازیکنان دیگری به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شوند. در نهایت باید بگویم که تحت هر شرایطی باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر است."

دیدگاه‌ها