کد خبر : 1975449 | 04 آبان 1402 ساعت 20:29 | 85.7K بازدید | 211 دیدگاه

فرانک ریبری:

ما بهتر از رونالدو و مسی بودیم!

فرانک ریبری، بازیکن سابق بایرن‌مونیخ، مدعی است او و آرین روبن زمانی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برتر بودند.

ما بهتر از رونالدو و مسی بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، مدعی شد که او و آرین روبن، هم تیمی سابقش در بایرن مونیخ، بهتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بودند.

فرانک ریبری، ستاره سابق فوتبال فرانسه، که سال گذشته در 39 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، دوران درخشانی را پشت سر گذاشت.

ریبری سابقه حضور در برست، متس، گالاتاسرای، مارسی، فیورنتینا و سالرنیتانا را در کارنامه داشت اما بدون شک بهترین دوران حضورش در بایرن‌مونیخ بود که یک دهه با پیراهن این تیم به میدان رفت و توانست با این تیم قهرمانی در سه گانه را تجربه کند.

1945338

ریبری در مصاحبه جدید خود گفت:"فکر می‌کنم من و روبن در یک مقطع بهتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بودیم. اما آن‌ها در ال‌کلاسیکو بازی کردند، بنابراین این به نفع آن‌ها بود زیرا هواداران بیشتری آن‌ها را تماشا می‌کردند."

این طرز فکر ریبری جدید نیست و او در گذشته اعلام کرده بود که سال 2013 باید به توپ طلا می‌رسید اما در نهایت رونالدو به این جایزه دست پیدا کرد. او در آن زمان گفته بود:"من به شخصه عقیده دارم که آن توپ طلا از من ربوده شده است. آن سال برخی از فرانسوی‌ها از من برای بردن توپ طلا حمایت کردند اما همه هموطنانم این کار را انجام ندادند. من در فرانسه با چشمان خودم مردم و حتی مربیانی را دیدم که می‌گفتند کریستیانو رونالدو لایق بردن توپ طلاست."

دیدگاه‌ها