کد خبر : 1827421 | 12 خرداد 1401 ساعت 18:20 | 37.1K بازدید | 48 دیدگاه

کاش فصل بعد فردا شروع شود

صلاح: همه جوایزم را می‌دهم ولی فینال تکرار شود!

محمد صلاح حاضر است عناوین فردی خود را پس بدهد ولی یک بار دیگر فینال لیگ قهرمانان برابر رئال تکرار شود.

صلاح: همه جوایزم را می‌دهم ولی فینال تکرار شود!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح نتوانست به وعده خود عمل کند و در فینال لیگ قهرمانان از رئال مادرید انتقام بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فینال 2018 رئال مادرید در مسابقه‌ای با دبل گرت بیل، اشتباهات کاریوس و مصدومیت محمد صلاح موفق شد لیورپول را با نتیجه 3-1 شکست دهد. در حالی‌که فقط نیم ساعت از زمان بازی گذشته بود، سرخیو راموس باعث مصدومیت ستاره مصری از ناحیه کتف و بیرون رفتن او از زمین با گریه شد. اتفاقاتی که باعث شد فینال امسال برای محمد صلاح یک نبرد انتقامی باشد.

1717999

 

 

وقتی لیورپول موفق شد ویارئال را شکست دهد و به فینال صعود کند، محمد صلاح مقابل میکروفون گفت: «من رئال مادرید را ترجیح می‌دهم. ما در فینال قبلی مقابل آنها شکست خوردیم بنابراین می‌خواهم این بار آنها را شکست دهم. آیا این یک ماموریت انتقامی است؟ بله. ما در فینال لیگ قهرمانان 2018 شکست خوردیم و روز غم انگیزی برای همه ما بود. زمان انتقام فرا رسیده است. این بدترین لحظه دوران حرفه‌ای من بود. بازی فینال و مصدومیت بعد از 30 دقیقه... همچنین انتقال به بیمارستان و نهایتاً شکست در بازی... بعد از اتفاقاتی که چند سال پیش افتاد، انگیزه بسیار زیادی دارم.»

رئال مادرید در این فینال هم موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا دست محمد صلاح از جام کوتاه بماند. ستاره زمین یعنی تیبو کورتوا در یک صحنه توپ محمد صلاح را به شکل فوق‌العاده‌ای مهار کرد؛ همان‌طور که خودش بعد از بازی گفت: «نمی‌دانستم توپ صلاح به کجا می‌رود بنابراین مهار آن دیوانه کننده بود. هیچ کس قرار نبود مانع آرزوی من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شود.»

1718793

 

1718794

 

1718795

 

1718796

 

صلاح هنوز نتوانسته این فینال را فراموش کند و شکست او را آزار می‌دهد. دو قهرمانی جام حذفی و جام اتحادیه با لیورپول و کسب عناوین فردی آقای گل لیگ برتر، بهترین بازیکن فصل از نگاه ورزشی‌نویسان و هواداران، موفقیت‌های ستاره مصری در فصل گذشته بودند ولی او آرزو می‌کند جوایز انفرادی خود را بدهد ولی یک بار دیگر فینال تکرار شود.

صلاح با انتشار دو توئیت به فصلی که گذشته اشاره کرد و نوشت:«انتخاب شدن از سوی هواداران و خبرنگاران ورزشی در یک فصل، افتخار خاصی است که هرگز فراموش نمی‌کنم. با این حال، من تمام جوایز شخصی را حاضرم پس بدهم تا یک بار دیگر فینال لیگ قهرمانان تکرار شود، اما فوتبال این‌طور نیست.»

1717323

صلاح در توئیت بعدی خود نوشت:« نمی‌توانم با کلمات توصیف کنم که چقدر می‌خواستیم لیگ قهرمانان را به لیورپول برگردانیم اما در نهایت نتوانستیم. من نمی‌توانم به اندازه کافی از هواداران برای حمایت‌شان تشکر کنم. فصل بسیار طولانی‌ای بود اما بخشی از وجود من آرزو می‌کند که فصل بعد از همین فردا شروع شود.»

دیدگاه‌ها