کد خبر : 1827425 | 12 خرداد 1401 ساعت 19:03 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

با قراردادی یک‌ساله؛

رسمی؛ ژرژ ژسوس مربی فنرباغچه شد

مربی سابق بنفیکا، الهلال و فلامینگو از این پس هدایت فنرباغچه را عهده دار خواهد بود.

رسمی؛ ژرژ ژسوس مربی فنرباغچه شد

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه استانبول یکی از سه باشگاه بزرگ فوتبال ترکیه، امروز رسما از عقد قرارداد با ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی برای یک فصل و با دستمزد سه میلیون یورویی خبر داد.

در بیانیه رسمی باشگاه آمده است:« با ژرژ فرناندو پینیرو دی ژسوس برای هدایت تیم در فصل 23-2022 و در ازای دستمزد 3 میلیون یورویی به توافق رسیده‌ایم.»

1718800

 

مراسم معارفه ژسوس فردا جمعه در ورزشگاه فنرباغچه برگزار می‌شود. سرمربی پرتغالی در ویدئوی کوتاهی که در حساب توییتر این باشگاه منتشر شده، به هواداران گفت:« من هزاران پیام از طرفداران دریافت کرده‌ام. فنرباغچه باشگاه هیجان انگیزی است و من بخشی از زندگی شما خواهم بود. من همان رنج و عشقی را که هواداران فنرباغچه به باشگاه خود دارند؛ نشان خواهم داد. زنده‌باد فنرباغچه.» 

1718801

 

این مربی صبح چهارشنبه با هواپیمای شخصی وارد استانبول شد و دیروز از امکانات باشگاه استانبولی که امسال در سوپرلیگ ترکیه دوم شد، بازدید کرد. فنرباغچه برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده در پلی‌آف به میدان خواهد رفت.

ژسوس فصل گذشته مربی بنفیکا بود ولی از سمتش برکنار شد. این سومین ماجراجویی ژسوس در خارج از کشور پس از مربیگری الهلال و فلامینگو است. ژسوس با فلامینگو قهرمان برزیل و کوپا لیبرتادورس آمریکای جنوبی شد.

دیدگاه‌ها