کد خبر : 1827438 | 12 خرداد 1401 ساعت 20:11 | 59.1K بازدید | 10 دیدگاه

تیم‌های غول را در این لیگ شکست دادیم

منصوریان: آقا رضا؛ با حالت له و بی پول تیمت را بردم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نسبت به اتفاقات امروز و صحبت رضا عنایتی واکنش نشان داد.

منصوریان: آقا رضا؛ با حالت له و بی پول تیمت را بردم!

به گزارش “ورزش سه” علیرضا منصوریان بعد از لغو بازی تیمش با هوادار گفت: بار دیگر به آبادانی‌های عزیز به‌خاطر حادثه متروپل تسلیت عرض می‌کنم. غم از دست دادن عزیز بسیار سخت است و خداوند به خانواده‌های داغ‌دار صبر بدهد. ما برخلاف میل باطنی خودمان که حاضر نبودیم در شهر دیگری بازی کنیم، وقتی به باشگاه دستور دادند باید شهر دیگری بازی کنید، به اجبار، من با طالب و‌ دیگر بازیکنمان صحبت کردم که به مسجدسلیمان برویم که ما را بعدا از بازی‌های خانگی محروم نکنند. تحت فشار مجبور شدیم آبادان را ترک کنیم.

*عنایتی گفت صبحانه بخوریم حرکت می‌کنیم!
وی در ادامه گفت: حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر به آقای عنایتی زنگ زدم و گفتم رضا جان چنین اتفاقی افتاده و پرسیدم چه ساعتی می‌رسید که ایشان گفت ما ۲۳:۳۰ پرواز داریم. باز هم به رضا عنایتی گفتم می‌خواهید بمانیم همه با هم به مسجدسلیمان برویم؟ ما جلوتر می‌رویم و برای شما دو دستگاه اتوبوس می‌گذاریم که بیایید. هتل هم آماده کرده‌ایم و بلیت برگشت هم برای شما می‌گیریم. با خیال راحت در مسجدسلیمان باشید؛ یک روز بیشتر و ما برای شما بلیت هواپیما اوکی می‌کنیم که یا از اهواز بروید و‌ یا از آبادان. رضا عنایتی در پاسخ به من گفت که شما بروید و ما فردا صبح، صبحانه می‌خوریم و حرکت می‌کنیم. ما طبیعتا زمانی برای تمرین کردن داشتیم. تیم ما ساعت ۹ شب شام خورد و ساعت ۱۰ شب هم حرکت کردیم و حوالی ۴ صبح به مسجدسلیمان رسیدیم. اتاق بازیکنان تیم هوادار هم، در هتل شهر مسجدسلیمان آماده کردیم. اتوبوس هم هماهنگ کردیم که تیم هوادار را به این شهر بیاورد. تعداد کاروان این تیم هم ۳۳ نفر بود و اتوبوس بسیار تمیز و جدید که ۴۴ نفر جا دارد را برای آن‌ها فرستادیم.

*عنایتی سال اول مربیگری‌اش است و آستانه تحمل پایینی دارد!
منصوریان صحبت خود را اینگونه ادامه داد: یکی از مسئولین این تیم به بازیکنان و کادر گفته است که پیاده شوند و اتوبوس حتما باید وی‌آی‌پی باشد. موضوع را کش دادند و گفتند دو اتوبوس باید باشد. ما هم سریع از شرکت پالایش و پخش یک اتوبوس وی‌آی‌پی ۱۸ نفره فرستادیم که نفرات اضافه را بیاورند اما باز هم سر باز زدند و نیامدند. در این میان مصاحبه رضا عنایتی را دیدم که صحبت تندی را کرده بود. ایشان دوست خوب من هستند و می‌دانم ناراحت شده است. سال اول یا دوم مربیگری ایشان در لیگ است و آستانه تحمل پایینی دارد. اما این اتفاق رخ داده و ما هم دخیل نبودیم. سعی کردیم همه چیز را مهیا کنیم اما دیدم ایشان گفته است این کارها را به این دلیل کرده‌اند که در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند. ما اصلا دست به هر کاری نمی‌زنیم. میزبان تیم هوادار در آبادان بوده‌ایم و قدمشان بر چشم ما اما به ما دستور دادند بازی انجام نشود. ۱۰ هفته هم نیست نتیجه نمی‌گیریم؛ ۳،۴ هفته است مساوی گرفته یا باخته‌ایم.

*آقا رضا، تیمم له بود و بی پول اما شکستت دادیم!
منصوریان که از صحبت‌های رضا عنایتی بسیار ناراحت بود ضمن اشاره به بازی رفت گفت: آقا رضای عزیز ما بازی رفت بدون دریافتی در ۱۷ هفته و با اینکه پول هتل را خودم، چک شخصی گذاشته بودم و بدون تمرین و له بودن؛ آمدیم تیمت را ۲-۱ بردیم. در حالی‌که ۲-۰ جلو بودیم و اگر جوانانم دقت می‌کردند ۳-۴ گل دیگر هم می‌زدیم. این حرف‌ها در چارچوب دوستی ما اصلا خوب نیست. این صحبت عنایتی توهین به شهر و تیم ماست. اینجا رضا عنایتی جوانی کرده است. تمام امکانات را برای هوادار فراهم کردیم. من الان فیلم می‌گیرم و می‌فرستم که بنده و بازیکنانم با همان مدل اتوبوسی رفته‌ایم که برای شما هماهنگ کردیم. عزم به رفتن باشد این صحبت‌ها مطرح نمی‌شود. من فکر می‌کنم عزم به نیامدن داشتند و برای توجیه این کار هم هر صحبتی مطرح می‌شود.

*دقیقا مشابه این اتفاق در رفسنجان برای ما رخ داد اما نفت بازی کرد!
سرمربی نفت آبادان ادامه داد: الان داریم از مسجدسلیمان بازمی‌گردیم و این همه هزینه بر روی دست ما مانده است. مسئولین مربوط تصمیم بگیرند و ما هم تابع هستیم. هر چه لازم بوده فراهم کردیم و حالا یک اتوبوس ۴۴ نفره اسکانیا هیچ فرقی با اتوبوس وی‌آی‌پی ندارد. یک مثال می‌خواهم بزنم؛ ما در همین لیگ ساعت ۱۰ شب به رفسنجان رسیدیم و آقای سهیل مهدی به من زنگ زد و گفت به دلیل بارش برف سنگین در سرچشمه باید به سیرجان بروید. ما نه هتل رزرو کرده بودیم و نه امکانات خورد و خوراک داشتیم و‌ نه حتی شرایط مالی داشتیم؛ خودم از جیب خودم پول دادم و‌ به هتلی در شهر سیرجان رفتیم و ۴ نفر در یک اتاق بودیم.

*ما در این لیگ تیم‌های غول را شکست داده‌ایم!
وی در ادامه گفت: با این شرایط فردای همان روز رفتیم به مس باختیم و بدون اعتراضی برگشتیم. عزم ما به رفتن بود و می‌توانستیم بگوییم نمی‌ر‌ویم و بازی نمی‌کنیم. سعی کردیم هماهنگ باشیم و اصلا نیامدیم بگوییم آقای ربیعی مقصر بوده یا شرایط بدی داشته است. در مجموع از بازیکنانم خداحافظی کردم و گفتم بروید. چنین لیگی در هیچ جای دنیا ندیدم. اما اتفاقات غیر مترقبه دست آقای سهیل مهدی نبوده است. در فضای برادرانه از رضا عنایتی گله دارم و لازم نبود نتایج را به رخ هم بکشیم. کمیته انضباطی باید رای بدهد و احتمال برگزاری دوباره این بازی صفر است. هیچ بهانه‌ای نداریم؛ در این لیگ تیم‌های بزرگ و معمولی را برده‌ایم و حتی باخته‌ایم و احتیاجی به این مسائل نداریم.

دیدگاه‌ها