کد خبر : 1827458 | 12 خرداد 1401 ساعت 21:52 | 56.9K بازدید | 10 دیدگاه

جنجال در بازی بزرگ؛ توپ از خط گذشت؟(عکس)

در اواسط نیمه دوم بازی رایکا و سایپا یک اتفاق عجیب رخ داد که باعث توقف مسابقه برای دقایقی شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رایکای بابل و سایپای تهران در یک مسابقه حساس از هفته سی و دوم لیگ دسته اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با برتری یک بر صفر نماینده شمال به پایان رسید تا رایکا از منطقه سقوط جدا شود و اتفاقات مهمی در انتظار هفته پایانی بازی‌ها باشد.
نکته مهمی که باعث شد بازی امروز رایکا و سایپا به جنجال کشیده شود، گل برتری شاگردان پیروز قربانی بود. در اواسط نیمه دوم محمدحسین باباگلی مهاجم تیم رایکا شوتی دیدنی را به سمت دروازه حریف زد که توپ به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد.

1718828


در این صحنه کمک داور دوم بازی بلافاصله اعلام گل به سود رایکا کرد و معتقد بود توپ از خط دروازه عبور کرده است. این تصمیم کمک داور و رفتن داور وسط به سمت نقطه وسط زمین باعث به جنجال کشیده شدن بازی شد.
سایپایی‌ها اعتقاد داشتند که توپ از خط عبور نکرده اما نظر کمک داور چیز دیگری بود. حالا بعد از پایان مسابقه بخش رسانه‌ای باشگاه سایپا با فریز کردن صحنه جنجالی بازی معتقد است که توپ از خط دروازه رد نشده و گل تیم رایکا مردود بوده است.
بی تردید این صحنه جنجالی نظرات کارشناسان داوری را طلب خواهد کرد تا درباره تصمیم مهم تیم داوری اظهارنظر کنند. صحنه‌ای که ممکن است سرنوشت تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم را عوض کند!

1718842

دیدگاه‌ها