کد خبر : 1827468 | 12 خرداد 1401 ساعت 22:35 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

فجر به زودی برمی‌گردد

سرآسیایی: مردم شیراز حلالم کنند

سرآسیایی می‌گوید سقوط فجر بارها و بارها می‌تواند اتفاق بیفتد اگر سازماندهی این تیم بهتر نشود.

سرآسیایی: مردم شیراز حلالم کنند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فجرسپاسی در آخرین نشست خبری فصل در مورد این بازی گفت: بعد از یک فصل پرفراز و نشیب در مورد بازی باید بگویم بسیار بازی باکیفیتی بود و دو نیمه کاملا متضاد یکدیگر را داشت. نیمه اول پرسپولیس به خاطر ترسی که ما در شکل بازی داشتیم، غالب شده بود. اما در نیمه دوم با یکی دو تغییر، حریف را درست و از بالا پرس کردیم و بچه‌ها شرح وظایف را خیلی خوب انجام دادند. به تیم باکیفیت و بسیار خوب پرسپولیس موقعیت ندادیم و صاحب موقعیت هم شدیم اما با یک موقعیت ساده به خاطر درگیر نشدن، گل خوردیم و فصل را با بدترین اتفاق ممکن به پایان رساندیم و شرمنده مردم شیراز شدیم.

وی افزود: مسئولیت تمام این اتفاقات برعهده من است و از مردم شیراز حلالیت می‌طلبم. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. این اتفاق بد برای چندمین بار برای فجر رخ داد. من باورم نمی‌شد مردم شیراز تا این حد پیگیر فجرسپاسی باشند. صدبار دیگر هم اگر این اتفاق بیفتد و مجتبی سرآسیایی‌ها متهم بشوند و اعدام بشوند و در فضای مجازی بدترین الفاظ را سازماندهی شده یا نشده، بشنوند، من روی سرم خواهم گذاشت. اما این اتفاق صدها بار رخ خواهد داد تا زمانی که ساختار شیراز درست نشود. این اتفاق برای شیراز و مشهد افتاد و ما متاسف شدیم دو تیم فوتبالی و خوب و دوست داشتنی، سقوط کردند. به خاطر یک‌سری مسائل چسبیده به فوتبال ما، این اتفاق افتاد و باید آسیب شناسی مهندسی انجام شود.

او در مورد علل سقوط فجر عنوان کرد: چون ‌به دست من و زمانی که سرمربیگری این تیم برعهده من است، این اتفاق می‌افتد من خودم باید این مسئله را برگردن بگیرم. اما شک نکنید ما ابزار لیگ برتری نداشتیم. بارها صحبت کردم و سوبرداشت هم شد اما تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر بماند، باید تفکر و ابزار لیگ برتری داشته باشد. بچه‌های ما از نظر تفکر و غیرت، سنگ تمام گذاشتند اما ما خیلی نوسان داشتیم و باید این برطرف می‌شد. من وقتی آمدم جای تغییرات نداشتم. فجر به زودی به لیگ برتر بازخواهد گشت اما نباید بگذاریم این اتفاقات رخ دهد.

دیدگاه‌ها