کد خبر : 1827471 | 12 خرداد 1401 ساعت 22:45 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

معرفت در فوتبال هنوز زنده است

قلعه نویی: از چهارمی نه؛ از بازی لذت بردم

گل گهر در یک بازی تماشایی و دیدنی در حالی که دو بار از ذوب آهن عقب افتاده بود این تیم را 3-2 شکست داد تا به لطف نتیجه دیدار شهر خودرو در برابر فولاد به رتبه چهارم صعود کند.

 قلعه نویی: از چهارمی نه؛ از بازی لذت بردم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی – سرمربی تیم گل گهر در کنفرانس خبری بعد از بازی خطاب به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید از معرفت تیم شهر خودرو تشکر کنم. از داوود سید عباسی که نشان دادند معرفت و فیرپلی هنوز در فوتبال وجود دارد. از باشگاه ذوب آهن هم تشکر می کنم که تیمشان با همه وجود به زمین آمدند و بازی کردند. به خاطر این بازی به مهدی تارتار تبریک می گویم. من یک سال در ذوب آهن بودم و می دانم چه باشگاه خوبی است که به مسایل فرهنگی و معرفتی هم توجه دارد. با همه فشارهایی که در این بازی روی من وجود داشت از بازی لذت بردم. حتی اگر بازی 2-2 هم تمام می شد باید به خاطر این بازی به فوتبال تبریک گفت.

امیر قلعه نویی ادامه داد: با وجود همه ظلم ها و ناعدالتی و ناملایماتی هایی که در حق ما شد در پایان توانستیم با یک جایگاه خوب به کارمان پایان دهیم. لیاقت ما بیشتر از این ها بود. دست کارگران کارخانه گل گهر را می بوسم. آنها سرمایه های اصلی صنعت و ورزش هستند. بعد از این ظلم ها دور هم جمع شدیم و مظلوم وار به کار ادامه دادیم و خدا هم جواب ما را داد. من بیشتر از آنکه از مقامی چهارمی تیم گل گهر لذت ببرم از بازی های زیبایی که تیمم به نمایش گذاشت، لذت بردم. ما روزهای بدی را در کنار هم سپری کردیم. 4-5 ماه شرایط ما بد بود. آسیب دیدیم. بعد از اینکه به آرامش رسیدیم در 5 مسابقه برنده شدیم به صورت متوالی در حالی که اگر آن اتفاق برای ما رخ نمی داد در هفته های ابتدایی هم می توانستیم پیروز شویم. من دیگر نمی دانم چه باید بگویم. آن بالا خدایی هست و بدون اذن او یک برگ هم از روی درخت نمی ریزد. در رابطه با بازی هم باید بگویم بازی بسیار خوبی بود. دو بار نتیجه را عقب افتادیم که بازی را برگرداندیم. باید به مهدی تارتار و همکارانش هم تبریک بگویم. آنها هر جایی بودند تیم خوبی ساختند که روی زمین فوتبال خوبی را بازی می کند. یک فوتبال با برنامه و زیبا و روی زمین. البته نمی گویم با بازیکنان گمنام. در بازی با ذوب آهن خدا به ما کمک کرد. همان طور که گفتم دوبار به بازی برگشتیم. در بازی امروز ما 12 نفر بودیم. شایان مصلح بعد از اینکه گل زد از ما خواست تعویضش کنیم اما گفتیم نمی شود چون واقعا 12 نفر بودیم. از همه تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها