کد خبر : 1827482 | 12 خرداد 1401 ساعت 23:32 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

جشن بی پایان گل گهر برای پله چهارمی لیگ

حالا امیر قلعه‌نویی می‌تواند بگوید ادعای خود را به کرسی نشانده است.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر امروز با پیروزی ۳ بر ۲ در بازی بسیار دشوار مقابل ذوب‌آهن در حالی‌که دو ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت و تنها یک بازیکن قابل اتکا روی نیمکت داشت پله چهارمی را از فولاد مدعی گرفت تا یک روز با شکوه در ورزشگاه نوساز و شیک سیرجانی‌ها خلق بشود. جایی که ‌۱۴ هزار تماشاگر با موبایل‌های روشن شادی بازیکنان را جشن می‌گرفتند.

1718851

با نتیجه به‌دست آمده در مسابقه امروز گل گهر با ۵۱ امتیاز لیگ را تمام کرد. در حالی‌که تقریباً از کسب عنوان چهارمی نا امید بود با توقف فولاد مقابل شهر خودرو روی این پله لیگ جلوس کرد که البته ارزش بی اندازه‌ای برای سرمربی و بازیکنان سرمه‌ای‌پوش گل گهر داشت.
اگر به جمع امتیازات کل گهر عدد ۷ را اضافه کنیم آن‌ها ۵۸ امتیازی می‌شوند و در رتبه سوم لیگ قرار می‌گیرند و این در شرایطی است که باید سه امتیاز سپاهان را کم کرد و به این‌ترتیب جدول واقعی لیگ جایگاه سومی گل گهر و جایگاه چهارم سپاهان تیم سابق امیر قلعه‌نویی است که امسال برخلاف انتظارات نمایش چندان قابل توجهی ارائه نداد.

1718852

به‌واسطه این نتیجه عالی در بازی پر گل مقابل ذوب بعد از پایان بازی دقایقی طولانی جشنی مفصل در ورزشگاه خانگی گل گهر در جریان بود و امیر قلعه‌نویی بعد از مدت‌ها لبخندی به پهنای صورت روی لبش بود درحالی‌که بازیکنان ‌مقابل دوربین‌ها به انواع و اقسام ژست‌ها مشغول بوده و امشب را به تاریخ باشگاهی گل گهر اضافه کردند، تیمی نوپا که در سومین سال حضور در لیگ برتر در رتبه چهارم لیگ قرار گرفت.

1718853
1718854
1718855

دیدگاه‌ها