کد خبر : 1827487 | 13 خرداد 1401 ساعت 00:03 | 22K بازدید | 15 دیدگاه

ساکت: سپاهان را با اندیشه‌های نویدکیا سازماندهی می‌کنیم

مدیرعامل سپاهان اعلام کرد که از هواداران می‌خواهیم در گرداب‌های رسانه‌ای که بعضاً توسط رقبا به وجود می‌آید، قرار نگیرند.

ساکت: سپاهان را با اندیشه‌های نویدکیا سازماندهی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم حاضر شد و صحبت هایی را مطرح کرد. او گفت: یک فصل سنگین کاری را همه با هم پشت سر گذاشتیم. شما نیز در لحظه لحظه این فصل همراه فوتبال اصفهان بودید. از کسانی که جهت برگزاری مسابقات در شرایط استاندارد تلاش کردند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در جلسه ای که امروز با آقای طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه داشتیم، تاکید ایشان بر روی حمایت های همه جانبه از باشگاه سپاهان بود تا این تیم به یک برند بین المللی تبدیل شود. در همه رشته ها و همه رده ها تلاش می شود تا پیوستگی فنی داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: نگرانی‌هایی در فضای مجازی مطرح می‌شود که شاید بسیاری از آنها، دلسوز واقعی سپاهان نباشند و بیشتر تلاششان روی این است که از سیاست گذاری ها و اقدامات باشگاه اطلاعات کسب کنند. در روزهای گذشته شش جلسه اداری، اجرایی و فنی براساس اندیشه‌های محرم نویدکیا داشتیم و مسیر آماده‌سازی تیم را برای فصل آینده دنبال می‌کنیم و اقداماتی صورت گرفته است.

1694714

ساکت ادامه داد: اینگونه نیست که برنامه‌ها را به خاطر خبرسازی‌ها و فشارها، قبل از اقدام مطرح کنیم. در این مسیر استراتژی حرفه‌ای داریم و درگیر گرداب‌های رسانه‌ای که بعضاً رقبا ایجاد می‌کنند، نمی‌شویم. از همه هواداران تشکر می کنیم اما مطالب کلاس‌های سواد رسانه‌ای را که برای بخش فعال هواداری باشگاه گذاشته بودیم، یادآوری می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم در گرداب‌های رسانه‌ای که بعضاً توسط رقبا به وجود می‌آید، قرار نگیرند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه مسیر پیش روی طلایی‌پوشان برنامه‌ریزی شده و منطقی است، خاطر نشان کرد: براساس بودجه متعارفی که داریم، تیم را براساس اندیشه‌های نویدکیا سازماندهی می‌کنیم. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم، پیوستگی فنی خوبی است که بین آکادمی باشگاه و تیم بزرگسالان سپاهان به وجود آمده است و برای تبیین تفکرات فنی، جلسات هم‌اندیشی داریم.

ساکت در ادامه گفت: مربیان آکادمی سپاهان از بازیکنان فوتبال و تحصیل‌کردگان دانشگاهی هستند که مدارج مربیگری AFC را طی کرده‌اند و از بازیکنان توانای اصفهان بوده‌اند. تیم نوجوانان سپاهان از تیم بزرگسالان کدبرداری کرده بود. نفرات شایسته‌ای در سپاهان بوده‌اند که الان مربی شده‌اند، اما ظرفیت محدودی برای استفاده از مربیان داریم. شاید تعدادی از آنها قابل بکارگیری نباشند، اما دلیلی بر عدم توانایی این مربیان نیست.

دیدگاه‌ها