کد خبر : 1827488 | 13 خرداد 1401 ساعت 00:11 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

هر بلایی خواستند سر ذوب آهن آوردند

تارتار: این داور را هم محروم کنید!

مهدی تارتار می‌گوید که اشتباهات داوری مانع از پیروزی تیمش شد.

تارتار: این داور را هم محروم کنید!

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در حالی مقابل گل‌گهر شکست خورد که با وجود این باخت در رتبه هفتم باقی ماند و موفق شد این جایگاه خود را حفظ کند.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن که در نشست خبری حضور نیافت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوب، پرهیجان و باکیفیتی بود و کیفیت هر دو تیم را به خوبی نشان داد. بازیکنان نشان دادند که این یک مسابقه تشریفاتی نیست و تا آخرین لحظه لیگ برتر برای تیمشان و تعهدشان به باشگاه، تلاش می‌کنند.

او در مورد داوری این بازی عنوان کرد: جا دارد به تمام داوران باکیفیت فوتبال ایران خسته نباشید بگویم اما امروز آنچه که در زمین دیدیم، داوری بسیار ضعیفی بود و ما منتظر محرومیت آقای داور هستیم، همانطور که این فصل داوران بسیاری پس از قضاوت بازی تیم ما و به خاطر اشتباهات علیه ذوب اهن، محروم شدند. اما این محرومیت چه فایده دارد؟

وی با اشاره به صحنه مورد نظرش توضیح داد: یک صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه اول وجود داشت که کاری با آن ندارم و به کارشناسان داوری میسپارم اما در نیمه دوم وقتی بازی ۲-۲ بود، داور یک پنالتی بسیار واضح را برای تیم ما اعلام نکرد. شک ندارم که این صحنه پنالتی بود و مطمئنا می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر بدهد.

تارتار در ادامه همچنین گفت: تیم‌های مظلوم مثل ما چه کار کنند؟ ببینید در این سال‌ها چقدر اشتباه علیه ذوب آهن شد، مطمئن باشید اگر امسال تیم ذوب آهن گردن کلفت نبود، امکان داشت به لیگ یک سقوط کند یا در منطقه خطر باشد. ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما داور بسیار ضعیف عمل کرد.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از تیم قلعه‌نویی گفت: من هیچ کاری به تیم گل‌گهر ندارم و احترام ویژه برای آقای قلعه‌نویی و تیمشان قائل هستم. به گل‌گهر بابت این بازی خوب، این برد و این تیم باکیفیت تبریک می‌گویم. اگر اتفاقات فوتبالی بودند، گل‌گهر الان تیم سوم جدول بود و از نظر نتایج داخل زمین، گل‌گهر تیم سوم است. اما چرا داوران هر بلایی می‌خواهند سر ما می‌آورند؟

او با اشاره به متضرر شدن تیمش توضیح داد: من واقعا نمی‌خواهم برخلاف خیلی‌ها شلوغ کاری کنم و همیشه هم از داوران حمایت کردم اما لطفا یک جدول اشتباهات داوری دربیاورید، من مطمئنم ذوب آهن بیشترین ضرر را از داوری در این فصل کرده است. اطمینان داردم که ما در این جدول اول هستیم.

تارتار در مورد نتایج تیمش عنوان کرد: ما قهرمان تیم‌های با بودجه معمولی هستیم یعنی تیم‌های از رتبه ششم پایین‌تر. از آن بالاتر را که همه می‌دانند چه بودجه‌ای دارند و به آنها بابت این فصل تبریک میگویم. از بازیکنانم، از هواداران و از مدیران باشگاه بابت تلاش، حمایت و اعتمادشان متشکرم و امیدوارم فصل آینده از این هم بهتر شویم چون فوتبال ذوب آهن و اصفهان استحقاق بیشتری دارد. جا دارد به تمام داوران باکیفیت، مسئولان برنامه ریزی و برگزاری لیگ هم خسته نباشید بگویم و امیدوارم فصل جدید همه چیز بهتر باشد.

وی در پایان گفت: بازیکنان ذوب آهن شایسته بهترین‌ها هستند، مطمئن باشید اگر اشتباهات داوری نبود، می‌توانستند در جدول بالاتر هم بیایند. اما همین نتایج هم جای خسته نباشید به آنها دارد.

دیدگاه‌ها