کد خبر : 1827494 | 13 خرداد 1401 ساعت 09:42 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

تردیدی در مورد او وجود ندارد؛

سانتوس: دلیل نیمکت‌نشینی رونالدو فنی بود

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال فاش کرد نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو دلیل فنی داشته است.

سانتوس: دلیل نیمکت‌نشینی رونالدو فنی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در شرایطی در خانه اسپانیا به تساوی 1-1 رضایت داد که کریستیانو رونالدو جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت و در دقیقه 62 وارد زمین شد. ابتدا دلیل نیمکت نشینی رونالدو عفونت در بدن این بازیکن عنوان شد، اما فرناندو سانتوس اعلام کرد پیش از بازی به این نتیجه رسیده از تاکتیک دیگری استفاده کند و به همین علت رونالدو در ترکیب ثابت جایی نداشته است.

فرناندو سانتوس گفت: "بارها از من سوال می شود که چرا کریستیانو رونالدو همیشه در ترکیب ثابت تیم ملی پرتغال قرار می گیرد. برای این مسابقه، به این نتیجه رسیدم بهتر است از بازیکن دیگری استفاده کنم و این تغییر به تاکتیک تیمی ما بیشتر نزدیک بود. این تصمیم ربطی به کیفیت کریستیانو داشت و حتی در این مورد تردیدی وجود ندارد. لحظاتی در فوتبال پیش می‌آید که باید به شیوه ای متفاوت فکر کنید. 

1718874

ما معتقد بودیم که رونالدو می تواند در نیمه دوم وارد میدان شده و جریان مسابقه را تغییر دهد. ما بازی به بازی تیم را هدایت می کنیم. من می دانستم که می توانم کریستیانو را هر زمان که لازم است به زمین بیاورم. من پیش از شروع مسابقه نیز از این موضوع باخبر بودم و این اتفاقی عادی در تیم ملی پرتغال است.

در نیمه اول و با وجود مالکیت توپ بیشتر برای تیم ملی اسپانیا، ما نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. همچنین پس از دریافت گل، بازیکنان تیم تمرکز و راه های همکاری خود در زمین را از دست دادند. اما ما در نیمه دوم بهتر شروع کردیم و با مالکیت بیشتر، اسپانیا را مجبور به حرکت و دویدن بیشتر در میدان کردیم. علیرغم اینکه از این نتیجه تساوی مقابل تیم ملی اسپانیا راضی نیستم، خوشحالم که چنین نتیجه ای موجب نارضایتی می شود. اتفاق خوشحال کننده این است که عملکرد این گروه از بازیکنان در سال های اخیر باعث شده مردم باور کنند که آنها می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند."

دیدگاه‌ها