کد خبر : 1827532 | 13 خرداد 1401 ساعت 14:01 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

آشتی علی‌منصور و عنایتی در مهرآباد

سرمربی دو تیم هوادار و صنعت نفت با یکدیگر وارد جدال لفظی شده بودند ولی به نظر می‌رسد ماجرای بین آنها تا حد زیادی حل شده است.

آشتی علی‌منصور و عنایتی در مهرآباد

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات عجیب و غریب لیگ ایران تا ساعات پایانی این مسابقات ادامه داشت و کمیته انضباطی که روزهای شلوغی را سپری می‌کند حالا باید منتظر شنیدن دفاعیات دو تیم دیگر باشد. بازی روز گذشته صنعت نفت و هوادار با اختلافات و ناهماهنگی‌های پیش‌آمده لغو شد. هواداری‌ها که تا آبادان رفته بودند بدون انجام بازی به تهران برگشتند.

اما روز گذشته به‌جای جدال تاکتیکی میان سرمربی‌های دو تیم، جدال لفظی رخ داد و ابتدا عنایتی از شیوه میزبانی نفتی‌ها گلایه کرد و سپس منصوریان شکست دادن تیم عنایتی در نیم فصل اول بدون دریافتی و تمرین مناسب را به رخ کشید.

اما این حرف‌های کنایه آمیز زیاد ادامه دار نشد و عنایتی و منصوریان در فرودگاه مهرآباد تهران با یکدیگر رو‌به‌رو شدند و یکدیگر را در آغوش کشیدند. البته در این دیدار چند دقیقه‌ای هر دو گلایه‌های خود را نسبت به صحبت‌های دیگری مطرح کردند.

با این حال این کمیته انضباطی است که باید تکلیف این مسابقه را تعیین کند. هردو تیم ادعاهایی علیه تیم دیگر دارند و باید دید چه زمانی رای این بازیِ لغو شده، اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها