کد خبر : 1827547 | 13 خرداد 1401 ساعت 15:47 | 72K بازدید | 15 دیدگاه

وفاداری به اینتر؛ باز هم رد پیشنهاد بارسلونا

لائوتارو مارتینز قصد ماندن در اینتر را داشته و اخیرا پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد کرده است.

وفاداری به اینتر؛ باز هم رد پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم 24 ساله آرژانتینی و اینتر فصل موفقی را زیر نظر سیمونه اینزاگی پشت سر گذاشته و در 35 بازی در سری آ، 21 بار موفق به گلزنی شد. برخی تصور می‌کردند لائوتارو بدون حضور روملو لوکاکو در خط حمله اینتر دچار افت محسوسی خواهد شد، اما این ستاره آرژانتینی دوباره کیفیت خود را در این فصل ثابت کرده و به یکی از مهاجمان برتر لیگ ایتالیا تبدیل شد.

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد لائوتارو نمی‌خواهد اینتر را در این تابستان ترک کند و این موضوع را هم به‌صورت علنی و به وضوح بیان کرده است. اینتر قصد دارد برای بهبود شرایط مالی خود یکی دیگر از بازیکنان بزرگش را به فروش برساند و یکی از گزینه‌های مطرح شده نیز لائوتارو مارتینز است. 

1710405

با این حال این ستاره 24 ساله تمام تلاش خود را برای ماندن در اینتر انجام داده و برای نمایش وفاداری خود به لباس نراتزوری، اخیرا پیشنهاد بارسلونا را نیز رد کرده است. ارزش لائوتارو که تا سال 2026 با اینتر قرارداد دارد، حدود 70 میلیون یورو برآورده شده و برخی از باشگاه‌های لیگ برتری مانند چلسی و تاتنهام نیز خواهان جذب این مهاجم گلزن هستند. 

لائوتارو مارتینز دو سال قبل نیز مورد توجه بارسلونا قرار داشته و گزینه محبوب لیونل مسی برای انتقال به این تیم بود، اما شیوع ویروس کرونا این انتقال را منتفی ساخت و حالا خود این بازیکن هیچ علاقه‌ای به ترک سن سیرو ندارد. بارسلونا به‌شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک بوده و نام بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها