کد خبر : 1827558 | 13 خرداد 1401 ساعت 17:35 | 34.7K بازدید | 22 دیدگاه

خزانه ما خالی است

حفره 560 میلیونی بارسا؛ جذب لواندوفسکی ممکن نیست

ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا تایید کرد که این باشگاه فعلا توان مالی برای جذب رابرت لواندوفسکی را ندارد.

حفره 560 میلیونی بارسا؛ جذب لواندوفسکی ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهایی حساس و حیاتی را پشت سر می گذارد و تا سه هفته دیگر باید به لالیگا ترازنامه مالی خود را ارائه دهد. بارسلونا از لحاظ فرپلی مالی در شرایط دشواری به سر می برد و با توجه به اینکه از سقف دستمزدهای تعیین شده لالیگا عبور کرده، باید هر طور شده این عدم توازن را جبران کند؛ در غیر این‌صورت برای جذب بازیکن دچار مشکلات اساسی خواهد شد.

1705309
 

بارسا با فرانک کسیه و آندرس کریستیانسن به توافق رسیده ولی فعلا قادر به وارد کردن نام‌شان در فهرست فصل بعد نیست. بارسا قصد جذب رابرت لواندوفسکی را هم دارد ولی خاویر تباس، رئیس لالیگا دو روز پیش تاکید کرد که در حال حاضر شرایط لازم برای این انتقال فراهم نیست. بارسلونا به این اظهارنظر تباس واکنش منفی نشان داد هرچند امروز ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا در مصاحبه اختصاصی با رادیو راک 1، ادعا رئیس لالیگا را تایید کرد. او البته به تباس انتقاداتی را نیز وارد کرد.

1718970

 

رومرو گفت:« ما در مجموع 560 میلیون یورو به بازیکنان، کادر فنی و کارکنان باشگاه دستمزد می‌دهیم. این رقم در رئال 400 و در بایرن 300 میلیون یورو است. مسئول شرایط اقتصادی بد فعلی در درجه اول خودمان هستیم و در درجه دوم خاویر تباس. رئیس لالیگا قطعا مسئول است چرا که آگاهانه به یک طرف دیگر نگاه کرد و اجازه داد مدیریت قبلی هر کاری که می‌خواهد انجام دهد بدون اینکه به فکر آینده بارسلونا باشد.»

رومرو ادامه داد:« ما برای حق پخش تلویزیونی قرارداد با کمپانی BLM و نیز بنیاد مالی CVC را به‌عنوان راه حل داریم که باعث تزریق منابع مالی به باشگاه خواهند شد. پیشنهاد CVC بیشتر به کار باشگاه‌های کوچک می‌آید تا بارسلونا و رئال مادرید و به همین دلیل ما مخالفت کرده‌ایم. این قرارداد در درازمدت به سود ما نخواهد بود هرچند می‌توانیم توافق را امضا کرده و چند سال بعد آن را فسخ کنیم.»

جذب لواندوفسکی:« برای جذب لواندفسکی ابتدا باید اطمینان اقتصادی را به باشگاه برگردانیم. خزانه ما خالی است و باید پر شود. باید سه برابر رقم کل انتقال لواندوفسکی درآمدزایی کنیم و الان این شرایط را نداریم. برای جذب هر بازیکنی نسبت 1 به 3 باید رعایت شود. بله؛ ما فعلا توان جذب لواندوفسکی را نداریم ولی در تلاش هستیم بتوانیم چنین شرایطی را فراهم کنیم.»

دیدگاه‌ها