کد خبر : 1827565 | 13 خرداد 1401 ساعت 21:42 | 53.9K بازدید | 7 دیدگاه

دخیا: مرا در منچستریونایتد تنها گذاشتید

داوید دخیا به جدایی خوان ماتا از منچستریونایتد واکنش جالبی نشان داد.

دخیا: مرا در منچستریونایتد تنها گذاشتید

به گزارش "ورزش سه"، انقلاب اریک تن هاخ، سرمربی هلندی و جدید باشگاه منچستریونایتد آغاز شده و در 48 ساعت اخیر جدایی سه بازیکن به نام‌های پل پوگبا، جسی لینگارد و خوان ماتا قطعی شده است. هافبک خلاق و اسپانیایی در ژانویه سال 2014 از چلسی به جمع بازیکنان یونایتد پیوست، 285 بازی انجام داد، 51 گل به ثمر رساند و چهار جام قهرمانی نیز به‌دست آورد. خوان ماتا اولین بازی خود با لباس منچستریونایتد را در جریان پیروزی 2-0 خانگی این تیم مقابل کاردیف سیتی در تاریخ 28 ژانویه 2014 ‌انجام داد. همچنین او آخرین بار در مسابقه خارج از خانه مقابل کریستال پالاس در تاریخ 22 می امسال با لباس شیاطین سرخ به میدان رفت.

1710625

در بیانیه باشگاه خطاب به خوان ماتا آمده است: «از تو متشکریم که هشت سال از دوران حرفه‌ای خود را به بازی برای منچستریونایتد اختصاص دادی. همه اعضای باشگاه برای تو بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنند.»

1718974

 

آندر هررا، ستاره اسپانیایی سابق منچستر که اکنون برای پی‌اس‌جی بازی می‌کند، با انتشار یک توئیت، به خداحافظی ماتا از یونایتد واکنش نشان داد و در این توئیت از داوید دخیا هم یاد کرد. موردی که واکنش گلر اسپانیایی را نیز به‌همراه داشت.
هررا برای ماتا نوشته بود:« به من گفته بودی از پیوستن به یونایتد هرگز پشیمان نخواهم شد و حق داشتی. ما 5 سال فوق العاده را در منچستریونایتد داشتیم و حالا به‌عنوان یک اسطوره جدا می‌شوی. البته با سه نفر همچنان با هم دوست هستیم. عاشقتان هستم.» دخیا هم زیر توئیت هررا نوشت: تنهایم گذاشتید.» 

1702022

 

از قرارداد دخیا یا یونایتد نیز تنها یک فصل دیگر باقی‌مانده و فعلا خبری از تمدید نیست. او امروز از سوی هواداران بهترین بازیکن فصل شناخته شد. دخیا در دو اردوی اخیر تیم ملی اسپانیا حضور نداشته و برای بازگشت به لاروخا و حضور در جام جهانی، به درخشش در فصل پیش رو خوشبین است.

دیدگاه‌ها