کد خبر : 1827614 | 14 خرداد 1401 ساعت 11:06 | 22K بازدید | 6 دیدگاه

اوزیل: فنر را دوست دارم ولی برای ژسوس بازی نمی‌کنم

مسوت اوزیل می‌گوید با اینکه دوست داشته بازیکن فنرباغچه بماند ولی با حضور سرمربی جدید این تیم، ژرژ ژسوس، دیگر برای فنر به میدان نخواهد رفت.

اوزیل: فنر را دوست دارم ولی برای ژسوس بازی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل ستاره آلمانی ترک‌تبار فنرباغچه می‌گوید با اینکه دوست داشته همچنان بازیکن فنر بماند ولی بعد از منصوب شدن ژرژ ژسوس به عنوان سرمربی جدید این تیم دیگر با پیراهن فنرباغچه به میدان نخواهد رفت. به این ترتیب به نظر می‌رسد دوران حضور اوزیل در فنرباغچه 18 ماه بعد از پیوستن او به این تیم از آرسنال به پایان رسیده باشد.

رسانه‌های ترکیه می‌گوید ژرژ ژسوس پرتغالی بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید فنر با اوزیل جلسه‌ای داشته و به او اعلام کرده در ترکیب نهایی او برای فنر جایی نخواهد داشت.

حتی پیش از روی کار آمدن ژسوس هم اسماعیل کارتال که به عنوان سرمربی موقت هدایت فنر را به عهده گرفته بود اوزیل را از ترکیب کنار گذاشت و آمادگی بدنی او را زیر سوال برده بود.

ژرژ ژسوس به جلسه خصوصی با اوزیل هم اکتفا نکرد و در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی فنر در پاسخ به سوال های خبرنگاران گفت:" مسوت زمان و فضای خودش را داشته است. او در ترکیه تاریخچه زیبایی دارد که هیچکس نمی‌تواند از او دریغش کند. اوزیل در سراسر دنیا بازیکن شناخته‌شده‌ای است. اینجا مساله مهم ژرژ ژسوس به عنوان سرمربی نیست بلکه مهمترین مساله مسوت اوزیل به عنوان بازیکن است. مهمترین مساله برای ما البته باشگاه فنرباغچه است. من با توجه به این مساله اصلی است که ایده‌های خودم را طراحی کرده و بازیکنانی که می‌خواهم را انتخاب خواهم کرد".

با وجود اینکه به نظر می‌رسد دوران اوزیل در فنرباغچه به پایان رسیده ولی دکتر ارکوت سوگوت ایجنت او به دیلی‌میل گفت که مسوت قصد دارد در فنر بماند. او در این باره گفت:" اوزیل دو سال دیگر با فنرباغچه قرارداد دارد و می‌خواهد در این باشگاه بماند. مسوت حالا پخته‌تر و آرام‌تر از قبل شده و قصد ندارد جای دیگری برود".

دیدگاه‌ها