کد خبر : 1827632 | 14 خرداد 1401 ساعت 12:34 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه سرپایی کاپیتان و سرمربی تیم‌ملی (عکس)

علیرضا جهانبخش و اسکوچیچ در حاشیه تمرین شب گذشته جلسه‌ای سرپایی داشتند.

جلسه سرپایی کاپیتان و سرمربی تیم‌ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردویی که جایگزین بازی دوستانه با کانادا شد، در دوحه قطر حضور دارد. شاگردان اسکوچیچ که در فیفا دی فعلی هنوز حریف دوستانه پیدا نکرده‌اند، پس از پایان رقابت‌های باشگاهی، کنار هم جمع شده اند تا فعلا فقط تمرین کنند و منتظر حریف دوستانه بمانند.

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی در رقابت های نهایی انتخابی جام جهانی 2022 هم که از کسب دو جام مهم باشگاهی بازماند، یکی از حاضرین در اردوی تیم ملی است. او به همراه فاینورد در فتح لیگ هلند ناکام بود و شانس فتح لیگ کنفرانس را با شکست در فینال از دست داد ولی امیدوار است که بتواند عملکرد درخشان خود در رقابت های انتخابی را در دور نهایی که پاییز امسال برگزار خواهد شد، تکرار کند.

دراگان اسکوچیچ که اعتقاد زیادی به عملکرد فنی جهانبخش دارد برای کسب نتایج مناسب در جام جهانی نیز حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده است. رابطه این دو از زمانی که اسکو هدایت تیم ملی را به عهده گرفته بسیار خوب بوده و علیرضا در این مدت آزادی عمل بیشتری داخل زمین داشته که به بیشتر شدن کارایی او انجامیده است.

در شرایطی که از آن صحبت کردیم و تیم ملی در حال از دست دادن زمان هایی طلایی برای برگزاری بازی دوستانه است، قطعا بخشی از صحبت های سرمربی تیم ملی و بازیکنان باتجربه در این زمینه است؛ چیزی که پیش از تمرین شب گذشته هم شاهد آن بودیم؛ اسکوچیچ و جهانبخش پیش از شروع تمرین برای دقایقی در یک جلسه دو نفره سرپایی باهم به گفت و گو پرداختند و قطعا سوژه اصلی صحبت آنها روند آماده سازی تیم ملی برای رویارویی با حریفان قدر دور گروهی جام جهانی بود.

دیدگاه‌ها