کد خبر : 1827640 | 14 خرداد 1401 ساعت 13:33 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

شایعات در اسپانیا؛ مایورکا عابدزاده را می‌خواهد

رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند که تیم فوتبال رئال مایورکا علاقه مند است تا امیر عابدزاده را به خدمت بگیرد.

شایعات در اسپانیا؛ مایورکا عابدزاده را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جواد نکونام و مسعود شجاعی، حالا امیر عابدزاده می تواند سومین بازیکن ایرانی باشد که در بالاترین سطح از رقابت های فوتبال کشور اسپانیا بازی می کند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه های این کشور، رئال مایورکا به جذب سنگربان ملی پوش ایرانی تیم پونفرادینا علاقه نشان داده است.

این خبری است که توسط radio bierzo منتشر شده و آنها مدعی هستند تیم مایورکا که فصل گذشته را در رتبه شانزدهم جدول رده بندی به پایان رساند، این سنگربان ایرانی را می خواهد. این تیم تا هفته آخر فصل قبل لالیگا جزو تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر بود اما پیروزی بزرگ در هفته پایانی و توقف رقیب مستقیم این تیم یعنی گرانادا باعث شد تا مایورکا با یک امتیاز بیشتر، در لالیگا ماندگار شود.

1719112

پاکو خیمنز سردبیر رسانه radio bierzo از ارتباطات قبلی میان عابدزاده و مایورکا خبر داده است. او مدعی شده در زمان حضور گلر ایرانی در ماریتیمو پرتغال، مدیران مایورکا برای جذب عابدزاده با او در تماس بوده اند اما این انتقال شکل نگرفت و اکنون آنها می توانند از بند فسخ قرارداد این سنگربان استفاده کنند.

البته باید به مطلب روز گذشته روزنامه مارکا نیز اشاره کرد که در یادداشتی از حفظ اسکلت اصلی تیم پونفرادینا خبر داده است. این روزنامه با تیتر "پونفرادینا اسکلت تیم خود را تقریبا دست نخورده نگه می دارد" نوشت: تمام خطوط پونفرادینا تقریبا حفظ می شود. این کار از خط دروازه آغاز می شود جایی که امیر عابدزاده ملی پوش ایرانی و لوچو گارسیا کلمبیایی قرارداد معتبری دارند.

1719111

مارکا در ادامه نوشته است: اگرچه این موضوع که دروازه بان ایرانی را برای یک دوره چند هفته ای دیدارهای این تیم را از دست می دهد (به دلیل حضور در جام جهانی)، می تواند مدیران پونفرادینا را به دنبال جایگزینی برای او بیاندازد.

عابدزاده فصل قبل در 35 دیدار برای تیم پونفرادینا به میدان رفت و موفق به ثبت 9 کلین شیت شد.

دیدگاه‌ها